Pomogę Wam się zrelaksować.

Tym razem wymyśliłam dla Was coś specjalnego. Ekspresowe, rozluźniające i relaksujące wyzwanie art-journalowe na scrapki-wyzwaniowo.
Dziewczyny, które jesteście początkujące w tej formie koniecznie zajrzyjcie. Zapraszam również te z Was, które tak jak ja mają za sobą kilka "przerobionych" zeszytów, ale chwilami potrzebują odmóżdżenia.

Tylko 20 minut, ale efekty na pewno Was zaskoczą. Oto moja praca:





Tu znajdziecie dokładne szczegóły wyzwania, a poniżej listę materiałów które wykorzystałam ze sklepu scrapki.pl

Comments

  1. taaaak, ja wszystko wiem. 'zrelaksujcie się i dajcie się ponieść emocjom. ale ten obrazek przyklej TU!!'

    a strona jest wspaniała. ja bym na nią potrzebowała czterech dni :D

    ReplyDelete
  2. ja tez musze koniecznie sprobowac tych chlapajek ;D;D;D swietnie wychodza:D
    dziekuje za odwiedziny u mnie i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. tak samo jak Lejdi ja bym robila ilka dni taka prace hahah :D masakra jakas! jak mozna takie cudo zrobic w 20 minut!!!!! :O

    ReplyDelete
  4. 20 minut bym pewnie układała te jety by wyglądały ładnie i niedbale rozrzucone :P Fajna strona :)

    ReplyDelete
  5. piękny wpis, ale Ty tu Czeko nie ściemniaj, że 20 minut, bo się załamiemy, że nam to 3h zajmuje ;) dziękuję za przewrócenie journalowego świata do góry nogami :*

    ReplyDelete
  6. OMG!! i love this Kasia!! all the layered paper....so lovely.

    ReplyDelete
  7. Suuuuuuper! A tak w ogóle to bardzo apetycznie zapowiada się ten journal :)

    ReplyDelete
  8. 20 minut mówisz...ok spróbuję! :D
    Piękniasty journal :D

    ReplyDelete
  9. Magnifique*** j'aime beaucoup!!!!

    ReplyDelete
  10. Anti, padłam!:D strona zaiste zacna:P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts