11/18/2012

Czy to możliwe?


Dziś chciałabym Wam pokazać wnętrze mojego nowego wędrującego art-jornala. Jestem bardzo podekscytowana jego podróżą, tym bardziej że będzie go uzupełniało jeszcze więcej dziewczyn niż poprzednio. Okładkę pokazywałam Wam już w ostatnim poście.

Today I want to show you what's inside my new round robin art-journal "Dream book". It will travel across the Poland so I'm very excited about this project. I showed you the cover here

Oto pierwsza strona z listem do dziewczyn, w którym dokładnie opisuję o czym ma być żurnal. Jednym słowem jest to sennik, więc liczę że zapełni się wieloma pięknymi snami.

Here is the first page with the letter for girls. It's all about dreams so I want them to fill this book with their most beautiful, most horrible or most bizarre dreams. 




A tu mój pierwszy wpis o śnie, który zrobił na mnie duże wrażenie i okazał się odrobinę proroczy:

And here is my first page about my dream which was really uncanny and also a little prophetic.


W kieszonce znajduje się opis snu.
There is a description of the dream in the pocket.


 

Nie mogę doczekać się aż mój zeszyt wróci do mnie zapełniony wieloma pięknymi snami.
I just can't wait to see my journal filled with beautiful entries.

ps. A to moja inspiracja:
oh, and this is what was my inspiration:


22 comments:

  1. och, ale mi żal ,że nie byłam z Wami:(
    cudny jest!!dobrze, że moge sobie pomaca ten co mam od Ciebie :)

    ReplyDelete
  2. Świetny, jestem pod wrażeniem Twoich prac :)
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy :)

    ReplyDelete
  3. znowu będę oglądać i zazdrościć :D cudny journal

    ReplyDelete
  4. ...this is soooo impressive!! I am amazed!!

    ReplyDelete
  5. wow, Czeko... Ty wiesz, że ja uwielbiam Twoje wszystkie prace :)
    GENIALNY ten wpis jest!

    ReplyDelete
  6. Intrygujący, nieco tajemniczy, a nawet niepokojący...ale cudny!

    ReplyDelete
  7. whoa! I'm so amazed, I don't know what to say!

    ReplyDelete
  8. NIESAMOWITY!!! Extra detale!!! :-)

    ReplyDelete
  9. Cudny :) Marzę zmacać na żywo ;)

    ReplyDelete
  10. nie mam słów.
    perfekcyjnie oddane.
    nie mogę się go doczekać...

    ReplyDelete
  11. jestem pod wielkim wrażeniem.. NIE_SA_MO_WITY!

    ReplyDelete
  12. omg....these are so beautiful!! wow.....my favorite is "the beginning" and the face showing through. amazing.

    ReplyDelete
  13. z przyjemnością wracam tu, żeby go sobie kolejny raz obejrzeć:))

    ReplyDelete
  14. Can you please tell me where the photo of the group of people came from. Thanks Judy

    ReplyDelete
  15. Lovely, can you tell me where the photo of this group of people came from.
    Thanks Judy

    ReplyDelete
  16. Thanks Judy. I found it in polish magazine.

    ReplyDelete
  17. Kochana Kasiu wspaniały,bardzo tajemniczy wpis,aż intryguje do tego by poznać co wywołało tyle emocji, które wręcz wydzierają się z tej pracy.

    ReplyDelete
  18. Wow, Kasia, I love your blog. My compliment you, I like your job with paper.
    if you want come back in my blog.
    Good days

    ReplyDelete

Blog Archive