Kilka rad.

Jest piątek! Jestem taka szczęśliwa, że wreszcie przede mną weekend :) Wpadam tu jeszcze by pokazać Wam jaką pracę przygotowałam dla bloga Sen Mai. Dziś mój dzień u Uli. Co to oznacza? Oznacza to że możecie u Niej przeczytać mój gościnny artykuł z kilkoma radami na temat jak zbudować ciekawą fakturowo pracę. Oto moja praca przygotowana specjalnie na tę okazję:

Finally it's friday! Oh, I'm so happy :)) But before I go to have some fun (cleaning the house :D) I want to show you something. Today is my day at SenMai blog. What does it mean? It means that I'm sharing with you some tricks and tips about making a page with texture. This is my layout made especially for Ula from SenMai blog.



Zapraszam Was po więcej szczegółów tu.

If you are interested in the details please click here.

Comments

  1. :D aaaaa lowe, uwielbiam!
    Twoje rady są świetne. Ciągle wspominam warszawski zlot, kiedy uczyłaś mnie gesować i używać tuszy TH. A jak się ma krok po kroku by Czeko na cały scrap, to już w ogóle szał ciał i szarych komórek :*

    ReplyDelete
  2. Idę poczytać, może jeszcze coś nowego znajdę :)

    ReplyDelete
  3. Uuu, aaa, ooo... wybacz, oniemiałam znowu i poza samogłoskami nic innego nie wydukam ;)

    ReplyDelete
  4. Podpisuje sie pod komentarzem Gurki - Dobra z Ciebie nauczycielka.

    ReplyDelete
  5. Beautiful, always beautiful. I love that pink and yellow....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts