Oh, what I've done?

Czekoczyna i kartka? Hmm... to brzmi prawie tak absurdalnie jak polska bezdeszczowa jesień, czy mężczyzna sprzątająco-piorący. A jednak zdarza się!
Dlatego dziś mam dla Was taki oto absurdalny przypadek w formacie C... hmm... nie znam się na tym. W każdym razie jest to kartka i nawet nie taka krzywa. I powiem Wam skrycie, że robiło mi się ją najprzyjemniej na świecie i jest to nienaciągana zasługa kolekcji Teresy Collins "Now &Then".
Jest to również przede wszystkim lift przepięknej pracy Zielonookiej. Zajrzycie na bloga sklepu scrapki.pl by obejrzeć oryginał oraz prace pozostałych dziewczyn z zespołu. Poniżej również lista produktów z jakich korzystałam.



Hello there! From now on I will write in english. I'm sure it won't be perfect (sorry for that) but I will try to do my best :)
Today I want to share with you a card which is absulotely unusual because I really don't tend to make it very often. But this time I really enjoyed working on it just because of Teresa Collins "Now & Then" collection. It's also a cardlift of gorgeous card by Zielonooka. Please drop by here to see all of the wonderful DT works. I was using products from the biggest and the best polish online shop Scrapki.pl:

Comments

  1. Czeeeko, jaka cudna. klej te kartki częściej i ślij w świat!o tu możesz: http://la-terra-del-pudding.blogspot.com/p/robotka-2012.html

    ReplyDelete
  2. ta kartka jest nieziemska *_*

    ReplyDelete
  3. cudna, cudna, cudna :)
    zdecydowanie powinnaś robić więcej :)

    ReplyDelete
  4. Dokładnie takie pytanie sobie zadałam jak zobaczyłam miniaturkę: ?!
    Jest świetna!

    ReplyDelete
  5. ojej, cudowna! rób więcej, proszę, proszęę! :D

    ReplyDelete
  6. bardzo udana!

    i przepraszam bardzo, ale mam w domu osobnika męskiego sprzątająco-piorącego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I noszącego getry, więc nie wiem czy to się liczy :P

      Delete
    2. ejjj ale tylko na koncerty :P
      nie dodałam, że codziennie gotuje i robi mi śniadania ;)

      Delete
  7. Komitet dezorganizacyjny Robotki popiera Lejdi!
    Prosimy!
    :-)
    Dla dzieciakow (i ich opiekunow) takie ladnosci to dodatkowo zrodlo inspiracji.

    ReplyDelete
  8. Świetna! Ale wciąż czekoczynowa :)

    ReplyDelete
  9. Ten przypadek mi się bardzo podoba i jeśli nie wiesz co z kartką zrobić to mogę podać adres :)

    ReplyDelete
  10. Nie mogło być inaczej, PIĘKNA!!!! :)

    ReplyDelete
  11. you've got a wonderful EYE with colours ! Love this card !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts