Piękne momenty.

Wyjątkowe chwile należy uwieczniać na zdjęciach i pielęgnować we wspomnieniach. Aby to połączyć przygotowałam coś na kształt mini-albumu z wakacyjnego pobytu u Guriany w niesamowitym towarzystwie. Chciałam, by mój album był w palecie kolorystycznej pełnej nasyconych granatów i niebieskości, gdyż to właśnie na punkcie tych kolorów mam ostatnio fioła :) Pomogły mi w tym preparaty Tattered Angels.


Podstawą i inspiracją tej pracy jest najnowsza kolekcja Teresy Collins "Now&Then" pełna stonowanych barw i ujmujących wzorów. Scrapuje się dosłownie sama i można z niej wyczarować piękne prace w każdym stylu.

Jako bazę wykorzystałam gotowe materiałowe i usztywnione wkłady do albumu Prima, ponieważ nie lubię sama przygotowywać i docinać kart. W sklepie znajdziecie duży wybór gotowych baz, które bardzo ułatwią Wam pracę i pozwolą skupić się na tym co najważniejsze. 
Hello! Today I want to share with you my mini-album based on Teresa Collins "Now&Then" collection which is full of delicate colors and stunning designs. My work is about few beautiful days in august I have been spending with my friends. 

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl


Comments

  1. niesamowity!! uwielbiam media w Twoim wykonaniu :)

    ReplyDelete
  2. Hej ;d Naprawdę pomysłowy album! Zapraszam do mnie, ponieważ dopiero zaczynam i bardzo zależy mi na twojej opinii ;d http://onetiredpony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love the way you later your materials.

    ReplyDelete
  4. ...pretty pretty pretty!!!! Nice work Wizytówka !!

    ReplyDelete
  5. Prześliczna pamiątka :)

    ReplyDelete
  6. granat i żółty?! to dla mnie odkrycie! inspirujesz! :)

    ReplyDelete
  7. Your work is so stunning !!!

    ReplyDelete
  8. Jak mi sie to podoba! Taki emateriałowe (kocham nateriały) Choć nigdy nie scrapuję, podziwiam tą pasje i sądze, że jest bardzo pożyteczna, bo w czasie aparatów cyfrowych robi sie TYYYYYLE zdjeć!

    ReplyDelete
  9. Ogromnie mi się ten album podoba - i przepiękne zestawienie kolorów :**

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts