Piszę list.

Pierwszy grudnia? To naprawdę już jutro? Ankan wpadła na świetny pomysł sposobu w jaki możemy świętować tę datę. Można poczuć się znowu odrobinę jak dziecko i napisać list do Mikołaja. Tylko życzenia na pewno nie wszystkie będą dziecinne :)

I can't believe it's almost december. And it's so great Ankan had an amazing idea on how to celebrate this month. You can feel like a kid again writing a letter to Santa. My letter is an art-journal page and all that I'm asking for is the calm and stabilization. 

Mój list to strona w art-journalu. Proszę o spokój i stabilizację pod choinkę :)


Po szczegóły wyzwania i po więcej inspiracji zapraszam na bloga Scrapki-wyzwaniowo. Pamiętajcie że biorąc udziałw wyzwaniu możecie wygrać superową nagrodę.

If you want to join this challenge please visit our blog. And remember - you can win a great prize.

I've used products from scrapki.pl: Glimmer Mists, Glimmer Glams and inks.

Tym razem ze sklepu scrapki.pl pochodzą głównie media, czyli Glimmer Misty, Glimmer Glam i tusze.

Comments

  1. this page is stunning!! love this!

    ReplyDelete
  2. Czekoczyno! Padłam jak ją zobaczyłam!
    Bardzo silnie działa na mnie Twój artyzm, szczególnie tutaj!

    ReplyDelete
  3. Brawo, cudna praca. Weź się za malowanie obrazów! :D ja zamawiam sobie całą ścianę u Ciebie

    ReplyDelete
  4. Oh YES, totally amazing Kasia!! scrummy yummy mega fab!! xoxo

    ReplyDelete
  5. Jezuuu, tosz to piękne jest.

    ReplyDelete
  6. Really really like this. Great job.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts