Sznurki i sznureczki

Dziś chciałabym Wam pokazać pracę jaką przygotowałam dla 7 Dots Studio na wyzwanie. W tym miesiącu naszą inspiracją są sznurki, druty i nici.

Today I want to show you the page I've made for the first 7 Dots Studio challenge. This month our inspiration are threads, twines and wires.

Uwielbiam wykorzystywać w swoich pracach nitki, sznurki i druciki. Często używam ich aby wypełnić kompozycję lub dodać mojej pracy trochę zaplanowanego chaosu. Jednak tym razem postanowiłam zrobić coś innego. Użyłam dwóch skręconych sznurków aby nadać fakturę mojej pracy. Przykleiłam je bawełnianą taśmą i pokryłam nierówną warstwą pasty strukturalnej i gessa. Potem użyłam brokatowej farbki Blingz aby moja praca była migocząca.

 I love using threads, twines and wires in my works. I’m using it often to complete the composition or add some chaos. But this time I decided to have fun in a different way. I used two twisted twines to add a texture to my page. I glued it with cotton tape and covered with texture paste and gesso. After that I’ve added some sparkle with Blingz paint just to make my page more eye catching.




Papers from 7DotsStudio.

All I ever - Sandy Beach
All I Ever - Soft Blanket
All I ever - Peaceful place
All I Ever - alphabet Sweet Sunrise

Zajrzyjcie tu by obejrzeć prace pozostałych dziewczyn z zespołu i przyłączyć się do nas :)
 Please drop by here to see all of the wonderful DT works and join us.

Comments

Post a Comment

Popular Posts