12/07/2012

Candy!

Dziś czas na obiecane candy z okazji mojego pierwszego Live with Prima. Mam dla Was dwa wspaniałe albumy/art-journale Prima. Są to gotowe bazy do Waszych twórczych poczynań. Sztywne okładki, mocne bindowanie, mnóstwo kart z grubego papieru - cóż lepszego może wymarzyć sobie art-journalistka? :D Pracuję w takich od dłuższego czasu i można powiedzieć że się uzależniłam.

Hello! I want to celebrate my first Live with Prima show so as I promised today I'm giving away two beautiful Prima albums/art-journal ready for your creative works. Wooden covers, great binding, thick paper - can you imagine a better art-journal?






Wylosuję dwie osoby do których poleci zestaw: żurnal, magazyn "My Prima Place" + mała kolorowa niespodzianka.

I will randomly choose two of you. Each one will receive one album, "My Prima Place" Art-Zine plus something tiny and colorful.


Zasady są proste i szansa jak zwykle potrójna:

1. Umieść poniższy banner na pasku bocznym na swoim blogu. Pamiętaj, aby go podlinkować adresem tego posta. Wróć tu i zostaw komentarz pod tą notką.
2. Druga szansa to dodanie mojego bloga do obserwowanych (na pasku bocznym mojego bloga odnajdź mozaikę obserwatorów i kliknij niebieski napis "dołącz się do tej witryny"). Jeśli to zrobisz, lub już zrobiłaś wcześniej zostaw tu drugi komentarz informujący mnie o tym.
3. Dla trzeciej szansy polub moją stronę na facebooku. Link po prawej stronie bloga. Potem zostaw kolejny komentarz. :)
 
The rules are simple:

 1. First chance to win is to grab the banner from below and place it on your sidebar. Then leave me a comment.
If You want more chances...
2. Become a follower of my blog, if you aren't one already, and leave me a second comment here.
3. Third chance to win is like my facebook page (link od te sidebar). Now You can leave a third comment.



Candy trwa do 27 grudnia 2012

This is open until midnight 27th December  2012 (Central European Time)

 ***

 Uwielbiam pracować w tych żurnalach i dziś chciałabym Wam również pokazać jedną z moich stron. Przygotowałam ją używając dzisiejszych, jeszcze świeżych Freebies ze strony facebookowej Primy. Tu znajdziecie darmowe grafiki do wydrukowania i użycia w swoich pracach.

I love working with this albums. Today I want to share with you one of my new art-journal pages. I made it using brand new freebies from Prima facebook page. Here you can find this beautiful designs ready to print.



Buziaki z bardzo śnieżnej i mroźnej Warszawy :)

Hugs from snowy and frosty Warsaw.

109 comments:

  1. Nie moge powstrzymac paluchow zeby sie nie wpisac ;)
    Strona rewelacyjna!

    ReplyDelete
  2. Zgłaszam się :) Czym byłby nawet najpiękniejszy art-journal Primy, gdyby nie przeszedł przez Twoje ręce! Uwielbiam oglądać Twoje journale, nawet tylko na zdjęciach...

    ReplyDelete
  3. Super journale. Chciała bym taki mieć.
    Zapisuję się do zabawy.Pozdrawiam serdecznie mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Amazing giveaway!!! Shared in my banner!!! ^_^
    http://scrapandmyfavouritethings.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. Following your blog...long time ago!!!! ;)

    ReplyDelete
  6. ...and I like on Facebook :)

    ReplyDelete
  7. No to Kasiu oddaję swoje szczęście w Twoje ręce ;-D
    Pozdrawiam :-))

    ReplyDelete
  8. Oj zapisuję się. Cudowności do wygrania. Już od dawna jestem obserwatorem twojego bloga jak i stronki na FB. Spełniłam wszystkie trzy kroki. Banerek już jest. teraz Chucham w kciuki i je zaciskam na szczęście. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Ha, melduję posłusznie chęć posiadania :D chociaż przeraża mnie powierzchnia :)

    ReplyDelete
  10. Cudne candy. Oczywiście, że się zapisuję. Banerek obecny na http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/. =)

    ReplyDelete
  11. Jakby mozna było przegapic takie candy!
    Zapisuje się!

    ReplyDelete
  12. love, love, love!!!!!! dream about it!
    http://kalipssa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. I am a follower of your blog for a few months ago. Amazing blog!!!

    ReplyDelete
  14. I have placed your candy in my sidebar of my blog. I invite you to visit my blog
    http://scrapevabyeva.blogspot.com/
    Thanks. Amazing candy!!! ;)

    ReplyDelete
  15. Cudne candy! Z przyjemnością się zapisuję!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. A obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu;)

    ReplyDelete
  17. Superaśne fanty! Obserwatorką Twojego bloga jestem już od dawna :)

    ReplyDelete
  18. info wisi już w pasku :)
    ach ależ bym chciała taki journalik, może w końcu bym się zmotywowała...

    ReplyDelete
  19. WOW!!! CUDEŃKA!!! BARDZO BARDZO bym chciała taki mieć! :-) UWIELBIAM TWOJE PRACE! ♥

    ReplyDelete
  20. No i oczywiście 'obserwuję' od dawna!!! :-)

    ReplyDelete
  21. Jaka boska ta strona!!
    Baner wisi :)

    ReplyDelete
  22. i lubię, nawet bardzo :D

    ReplyDelete
  23. Obserwuję już od dawien dawna :)

    ReplyDelete
  24. Blog obserwuję, dawno już :)

    ReplyDelete
  25. I bardzo bardzo 'lubię' na FB! :-)

    ReplyDelete
  26. Zrobione pkt. nr 2 i 3, a 1 to w przyszłości jak się już zapoznam z funkcjami bloga :)

    ReplyDelete
  27. I ja jestem chętna :)
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    ReplyDelete
  28. I na FB lubię od dawna :)

    ReplyDelete
  29. Zapisuję się oczywiście i ustawiam w kolejce. Info już wisi :)

    ReplyDelete
  30. Obserwatorką już jestem :)

    ReplyDelete
  31. Na fejsie lubię już od jakiegoś czasu :)

    ReplyDelete
  32. i na fb lubię od dawna :)

    ReplyDelete
  33. obserwuję z zainteresowaniem od dawna :)

    ReplyDelete
  34. podziwiam, czytam, zgłaszam się :)

    ReplyDelete
  35. I am a follower now and i love your style!

    ReplyDelete
  36. Ale słodkości, mniam mniam!

    ReplyDelete
  37. Obserwuję i podziwiam od dawien dawna! :-)

    ReplyDelete
  38. Zapisuję się i ja :) z wielką przyjemnością :)

    ReplyDelete
  39. no i oczywiście lubię na fb :D

    ReplyDelete
  40. Na FB też lubię, nie od dziś ;)

    ReplyDelete
  41. Wspaniały wpis w art journalu, ja mam okropny zastój i nie wiem co by mnie mogło znów zachęcić do journalowania, może właśnie nowy art journal? Generalnie trudno mi się odnaleźć w takich małych formach, mniejszych niż 30x30 a bardzo bym chciała.
    ps. banerek jest :)

    ReplyDelete
  42. FB obowiązkowo :) Pozdrawiam Kasiu!

    ReplyDelete
  43. Piękna strona, a o prezenty warto zawalczyć:)
    Banerek jest, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  44. a bloga obserwuję od dawna:)

    ReplyDelete
  45. świetne candy! zgłaszam się! szczególnie, że zaczynam swoją przygodę z art-journalowaniem, więc dla mnie super :) banerek zamieściłam w zakładce z candy http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html

    ReplyDelete
  46. i lubię na fb :) pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  47. Wow! ale super! :) Choruję na art-journalowanie! Chciałabym, a jakoś nie mogę w sobie zebrać tyle odwagi!
    Banerek już jest na pasku bocznym.

    ReplyDelete
  48. i lubię na fb :)

    Pozdrawiam!
    G.

    ReplyDelete
  49. Wkomponuje się w ogonek i reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Podglądam od dawna i już obserwuję!

    ReplyDelete
  51. Fantastyczne candy! Informacja na blogu już jest...

    ReplyDelete
  52. ... i na FB też polubiłam :-)

    ReplyDelete
  53. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  54. no i nawet udało mi się dodać banerek :)
    http://patitih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Cudne candy! :-) Podlinkowany banerek do tej notki u mnie na blogu: www.goga91.blogspot.com w pasku bocznym :)

    ReplyDelete
  56. Obserwuję od dawna i regularnie odwiedzam :)

    ReplyDelete
  57. Na FB również lubię od dawna i obserwuję systematycznie :)

    ReplyDelete
  58. Najpierw pomyślałam,że to candy jest dla rasowych art-journalistek.
    ale dlaczego ja pierwsze kroki i miałabym stawiać w tak profesjonalnym albumie;-)
    Banerek w bocznym prawym pasku.

    ReplyDelete
  59. Obserwuję i podglądam już od baaaardzo dawna;-)

    ReplyDelete
  60. Na fb też polubiłam;-)
    (Barbara Piasecka)

    ReplyDelete
  61. Zapisuję się z przyjemnością ... banerek podlinkowany:)

    ReplyDelete
  62. Do obserwatorów dołączyłam :)

    ReplyDelete
  63. Na Fb już dawno lubię :)

    ReplyDelete
  64. Hello!! I have just watched your show on the Prima you tube channel, OMG I love love love your page, exquisite!! I have added the 'candy badge' to my blog sidebar :)

    ReplyDelete
  65. I am a new follower to your blog, although I do follow you on pinterest!!! :) thankyou so much.

    ReplyDelete
  66. I am also following you on your facebook page! thanks so much.

    ReplyDelete
  67. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I post in my sidebar!
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ReplyDelete
  68. ojej ojej. zdążyłam?
    ależ bym chciała ależ...

    ReplyDelete
  69. I'd so love to win one of these beautiful journals! The banner is on my blog!
    Thank you for the opportunity :)

    ReplyDelete
  70. ..and yes, I'm a follower of your blog!

    ReplyDelete
  71. i already 'liked' your facebook!

    ReplyDelete
  72. suuuper, wytropilam Cie po Twoim filmiku, a do tego jeszcze trafilam na candy, to juz zupelnie fart..:D banerek juz wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  73. i obserwuje oczywiscie :D

    ReplyDelete
  74. i takze polubilam na fb :D

    ReplyDelete
  75. Thank you for the chance! http://timeforscrapbooking.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Zapisuję się:)
    dodałam baner http://fraglesik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. i obserwuję jako fraglesik

    ReplyDelete
  78. i lubię na fb jako Zuzanna K. :D

    ReplyDelete
  79. Zdążyłam :) i wesołych świąt!

    ReplyDelete
  80. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    informacja o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  81. banner dodany ;) http://alpha-bets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Lubię na fb jako: Asia Gebauer

    ReplyDelete

Blog Archive