Dodatek kulturalny // Cultural extras

W tym miesiącu chciałabym pokazać Wam jeszcze jedną pracę, którą przygotowałam z papierów 7 DotsStudio na najnowsze wyzwanie.

I would like to share with you one more work made with 7 DotsStudio papers. It's for a new challenge this time.
W mojej rodzinie święta Bożego Narodzenia to bardzo wyjątkowy czas. Celebrujemy czas spędzony razem i to on jest wtedy najważniejszy. To dla mnie bardzo inspirujące, więc na wyzwanie przygotowałam stronę w moim albumie rodzinnym. Wykorzystałam stare zdjęcie mojej babci i jej brata, gdy byli jeszcze dziećmi. Wykorzystałam papiery i dodatki z kolekcji Domestic Goddess, bo wspaniale oddają tę wyjątkową chwilę.

Christmas are always very special time in my family. We celebrate the time that we can spent together. It’s the most important for us these days. It’s very inspiring for me so for this challenge I decided to prepare a page in my Family Album. I choose beautiful old photograph of my grandmother and her brother as they were kids. I used Domestic Goddess papers because this collection perfectly emphasize that special moment.




 Odzwiedźcie bloga 7 Dots Studio aby obejrzeć pracę dziewcząt z Design Teamu.

Please, visit 7 Dots Studio blog for more works from Design team.

Materiały/ supplies 7 Dots Studio
 Domestic Goddess – Ah, Whatever
Domestic Goddess – Kitchen Wallpaper
Domestic Goddess – White Apron
Domestic Goddess – Naklejki 6×12
Domestic Goddess – Naklejki  12×12
Domestic Goddess – alfabet Salt&Pepper

Comments

  1. Gorgeous mixed media artwork! I love all the tiny 'things' included, it makes it special. :)

    ReplyDelete
  2. I think this is such a beautiful piece and I really like the dimension and the fact that it is about such a special time for you. I keep looking back at all the gorgeous detail, it really is very beautiful.

    ReplyDelete
  3. Thank you very much for sharing a great post with us,it,s extermely good.
    Red Carpet Events

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam twoją twórczość - wszystko bez wyjątku! :*

    ReplyDelete
  5. Sherwani
    I really appreciated it very much.thank you so much for sharing.I agree with most of what you are saying here. Keep it up. Keep blogging.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts