12/28/2012

Grudniownik // December Daily

W tym roku ja również przygotowałam własny grudniownik. Myślę, że ostatni miesiąc roku warto udokumentować, szczególnie gdy dokumentuje się całą jesień :)

Today I want to show you my December Dail albumy. I know it's a little too late :) 


Swój grudniownik zaplanowałam w starej cieniutkiej książeczce, odrobinę ją odnawiając. Skleiłam strony bawełnianą taśmą, a okładkę ozdobiłam papierami ILS i mediami. Proporczyki pochodzą z zestawu Prima a ich niezadrukowaną wersję znajdziecie jeszcze w sklepie.

To make my own DD I decided to alter tiny old book. I glued the pages with cotton tape and embellished the cover with ILS papers and used some mixed-media techniques.Here you can see beautiful Canvas banners from Donna Downey Studios. I really love them :)
 
 
W środku mój pamiętnik jest naprawdę skromny. Strony ozdobiłam tylko gessem i czarnym tuszem. Zostawiam sobie miejsce na zapiski. Nie będę tu wklejała zdjęć, wystarczą same słowa :)


What's inside? Well, there is only a little bit of gesso and black ink because I wanted to leave some space for my notes.


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl / I used products from scrapki.pl



7 comments:

  1. Przyznaję się, troszkę nie kumata jestem. Zastanawiałam się "co to grudniownik". Teraz wiem "pamiętnik na grudzień"
    Trudno z innej epoki jestem i powinnam sie wreszcie do tego przyzwyczaić;-)

    ReplyDelete
  2. It's never too late! Love the way this looks!

    ReplyDelete
  3. mmmmm, wspaniały, i jak zwykle piękne kolory?

    ReplyDelete

Blog Archive