12/30/2012

Księga Ptaków // The Bird Book

Ptaki to dla mnie temat bardzo wyjątkowy. W mojej rodzinie traktowane są z wielką miłością i troską, jednakowoż ja od zawsze odczuwam lęk przed większymi gatunkami, a widok piór wywołuje we mnie dziwny niepokój. Chcąc to zmienić postanowiłam stworzyć moja własną Księgę Ptaków, art-journal w którym każda strona będzie próbą oswojenia własnych lęków.

If you ask me if I like birds it will be very hard for me to give you best answer. Birds are very loved in my family. My parents feed them in the winter time, they almost breed them in our garden. But I can not say if I love birds or hate them. Feathers makes me anxious, I don't know why. I want to change this so I decided to create my own Bird Book, a kind of art-journal where every page will be about taming my fears.


Jako bazę wybrałam stareńką, pięknie zniszczoną książkę. Nie chcąc zniszczyć jej wyjątkowej okładki zdecydowałam się na delikatne ozdoby jedynie w centrum.

As a base I choose very old, beautifully damaged book. I didn't want to destroy stunning cover so I decided to add only delicate embellishments in the center of it.


Wykorzystałam papiery z kolekcji Romance Novel od Primy z powodu ich pięknych kolorów i romantycznych, vintage'owych wzorów. Połączyłam je ze złotymi odcieniami Glimmer Mista i Glimmer Glama.

I used Prima papers from Romance Novel collection just because of beautiful colors and romantic, vintage designs. I combined them with gold shades of Glimmer Mists and Glimmer Glams.


 
Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl


14 comments:

  1. Jest niesamowita, bardzo mi się podoba!!

    ReplyDelete
  2. aż chce się zajrzeć do środka :D

    ReplyDelete
  3. ...aaahhh ...this is fantastic!!! I am amazed!

    ReplyDelete
  4. I love the whole concept! Beautiful result!

    ReplyDelete
  5. Beautifully crafted! This caught my eye and my breath!

    ReplyDelete
  6. NIESAMOWITA okładka! ♥

    ReplyDelete
  7. woooow! przepiękna! bardzo magiczna i tajemnicza!

    ReplyDelete
  8. love the vintage book- it is lovely!! and you did an amazing job of keeping it simple and elegant! can't wait to see what else you do with this!! happy new year!

    ReplyDelete

Blog Archive