Listopadowe ulubione.

To nie będzie zaskoczenie jeśli przyznam, że listopad minął błyskawicznie. Cieszę się jednak na te comiesięczne posty "moje ulubione" bo pomagają przypomnieć sobie rzeczy, które mogłyby gdzieś przepaść.

1. Listopad był przede wszystkim moim miesiącem oswajania ptaków. Z większymi nie żyję w przyjaźni, jednak myślę że to kwestia czasu. Do głowy przyszedł mi pewien projekt i już nad nim pracuję.



2. Uwielbiam Queen od zawsze, ale obejrzenie koncertu w Budapeszcie z 1986 roku naprawdę może odmienić życie. Polecam nie tylko fanom :)





3. W tym miesiącu dużą dawkę inspiracji odnalazłam również w tych przepięknych portretach:

źródło
źródło
źródło
źródło
 Tu znajdziecie więcej.

4. W listopadzie oglądałam też film Dream House. Nie jest to może arcydzieło, albo ja nie jestem znawcą. Jednak lubię takie filmy i chętnie obejrzałabym jeszcze raz:


5. Art-journal Michael Napper. Uwielbiam takie żurnale! Więcej tu.


6. Oglądałam też film Drive i mimo że nie mnie nie zachwycił to zupełnie uwiodła mnie muzyka:



7. Uwielbiam stare książki, odwiedzać antykwariat i wąchać pożółkły papier. W listopadzie też sobie tego nie mogłam odmówić  :)

źródło
8. "Alicja w krainie czarów" to temat do którego również stale wracam. Inspirowałam się tą historią i magicznym światem przygotowując tę stronę art-journala.


9. Klavdij Sluban i jego proste ale niesamowite zdjęcia.


10. I na koniec ta rodzinna fotka. Naprawdę nie mogłam przestać się śmiać. :D :D

źródło
  Tu znajdziecie więcej rozbrajających rodzinnych zdjęć.

ps. Na grudzień przygotowałam sobie własną tapetę z kalendarzem. Jeśli macie ochotę to oczywiście jest też dla Was:



Comments

  1. ogromnie lubię podglądać twoje ulubione.
    a tapeta grudniowa - delicje!
    a może cały kalendarz byś spreparowała? bo ja bardzo chętnie bym sobie nań patrzyła. :)

    ReplyDelete
  2. Awesome new post!!!! Your desktop wallpaper is on my computer now!!!! I love it!!! :)

    ReplyDelete
  3. SUPER te Twoje ulubione! :-) No a tapetka - CUDO!!! Moje klimaty! ;-) Proszę proszę wraz z drugą szesnaście! - zrób cały kalendarz!!!

    ReplyDelete
  4. Twoje ulubione zawsze są szalenie inspirujące - cenię sobie to. :)

    ReplyDelete
  5. Pfff fotka rodzinna mnie rozbroiła xD
    A Drive chyba nikogo nie zachwyciło, poza muzyką :D
    Zdjęcie drugie z ptaszorem - cudo, zrobiłam podobne ze strusiem małym, który chciał zjeść mój aparat ^^

    Też lubię Twoje inspiracje i cieszę się, że nie zaprzestałaś dzielenia się nimi z nami :D

    ReplyDelete
  6. Super zdj! Sama robiłaś?

    ReplyDelete
  7. Coccinella, nie nie robiłam ich sama. Każde z nich ma podpis "źródło" lub odnośnik znajduje się w opisie.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts