12/06/2012

Live with Prima.

No to jestem zestresowana! Aż strach pomyśleć co będzie za kilka dni :) Dziś chciałabym Was zaprosić na moje pierwsze Live with Prima. 11 grudnia od 20:30 na kanale Prima Marketing INC, przez  ponad godzinę będę starała się Was zabawić na żywo słowem i czynem :d Mam nadzieję, że mi się uda i nie zaliczę legendarnej wpadki. Baaardzo proszę o wsparcie. Podczas show możecie pisać na czacie i zadawać mi pytania na które w miarę możliwości będę odpowiadać.

Ok, so now I'm really stressed out. :)
Let me invite you for my first Live with Prima that is starting on tuesday, December 11th at 12:30pm PT/ 3:30pm ET/ 8:30pm GMT. During the show I will make a mixed-media project just like the one you can see below. Hope everything will go fine and I will not do anything stupid. Oh, tell me I won't!

A co będziemy robić? Otóż pokażę Wam jak przygotowuję poniższe LO:




Więcej szczegółów i materiały jakich będę używać znajdziecie tu. Trzymajcie za mnie kciuki. A jutro zajrzyjcie na cukierki :)

Here you can find more details and product list. Please keep your fingers crossed for me. And tomorrow I will have some candies for you :)

25 comments:

  1. Wooow, powodzenia!! Kciuki zaklepane.
    A scrap boski :)

    ReplyDelete
  2. Kciuki cały czas :) Będzie dobrze na pewno :*

    ReplyDelete
  3. wow, gratulacje!!!! :)
    na pewno będzie super :)

    ReplyDelete
  4. Trzymam i ja! To dopiero coś, przez wielkie "Ce" :)

    ReplyDelete
  5. Nie mogę się doczekać :) 3mamy kciuki!

    ReplyDelete
  6. You just do what you do and you will be fine! You are an amazing artist!

    ReplyDelete
  7. aa bosko ! zapisane, nie moge sie juz doczekac ! na pewno bedzie super ! :*

    ReplyDelete
  8. Trzymam mocno kciuki. Napewno pójdzie wspaniale!

    ReplyDelete
  9. I will definitely be there! Love your work!!!

    ReplyDelete
  10. This is fantastic!!! ^_^

    ReplyDelete
  11. Your course is going to be fantastic! I'm really looking forward to it!

    ReplyDelete
  12. wow niesamowite. Dasz radę, takie cudeńka tworzysz. No i gratuluję i powodzenia !!!!1

    ReplyDelete
  13. huhuhu doczekać się nie mogę :)

    ReplyDelete
  14. WOW!!! REWELACJA!!! TRZYMAM kciuki!!! Z całą pewnością będzie EXTRA!!! ♥

    ReplyDelete
  15. przebieram nogami z niecierpliwości!

    ReplyDelete
  16. mam nadzieję, że będzie można obejrzeć z opóźnieniem, bo wiele wskazuje na to, że nie dam rady na bieżąco :( Ale będę się bardzo starać i kciuki trzymam mega mocno :)

    ReplyDelete
  17. Ja również trzymam kciukasy :*

    I mam pytanko bo czegoś tu nie kapuję ;)
    Pod jakim linkiem będzie można Cię oglądać - http://livewithprima.com w zakładce "watch shows here"? Podałaś tylko link do bloga Primy, a ja z tych niekumatych ;)

    ReplyDelete
  18. Dzięki wielkie za wsparcie, jesteście kochaNE :**
    Anai, tak będzie można obejrzeć później.
    Ankan, tu jest kanał Primy: http://www.ustream.tv/channel/primaflower o 20:30 wystarczy puścić odtwarzanie i już :))

    ReplyDelete
  19. no to nastawiam budzik i czekam :) powodzenia

    ReplyDelete
  20. fantastyczny pokaz! LO jest przepiękne!!!
    zdecydowanie więcej takich wydarzeń poproszę :)

    ReplyDelete
  21. suuuuper!!!! gratuluje,pozdrawiam i czekam na jeszcze!!!!:D

    ReplyDelete

Blog Archive