Na różowo.

Dziś czas na kolejne prace, które mam nadzieję zainspirują Was trochę do pracy z papierami 7DotsStudio. Ja już wiem, że są bardzo uniwersalne i każdy może wyczarować z nich pracę w swoim stylu.

Hello! Now is the time for my next works that will provide some inspiration to work with 7DotsStudio papers, I hope. Now I know that these papers are very versatile and you can always do something in your style.


Tworząc tę pracę inspirowałam się przepięknymi, subtelnymi barwami kolekcji Hopefully. Zdecydowałam się na oprawienie zdjęcia zrobionego tegoroczną wczesną wiosną. Jako bazę wybrałam neutralny papier, który znakomicie pasuje do fotografii. Warstwowanie to moja ulubiona technika i tworząc ten layout również  ją wykorzystałam. Potem dodałam trochę stemplowania i Glimmer Mistów. Przygotowanie tej pracy było czystą przyjemnością.

This layout was inspired by the beautiful and subtle colors of the Hopefully collection. It features a photo that was taken in early spring this year. I chose neutral paper as a base, that perfectly match the photograph. Layering is obviously a favorite technique of mine and this layout being no exception :) After that I added some stamping and Glimmer Mists. Doing this page was just a great fun.







Product list/ Lista produktów:

All I ever – Sandy beach
Hopefully – Find Me
Hopefully – Trust Me
Hopefully – Play With Me
Hopefully – Never Let Me Go
Hopefully – Kiss Me
Hopefully – Dance With Me
Hopefully – Stickers 6×12
Hopefully – Stickers 12×12
Hopefully – alfabet Amuse Me

Kiedy kupiłam świąteczne prezenty pomyślałam, że muszę je jakoś ładnie ozdobić. Nie jestem najlepsza w pakowaniu więc postanowiłam, że łatwiej będzie mi wykonać małe, urocze tagi. Ten który Wam dziś pokazuję jest w różach i czerwieniach, i bardzo błyszczy bo użyłam farbki Shimmerz. “Ktoś wyjątkowy” będzie mógł otworzyć tag i znajdzie tam coś więcej. Myślę, że mój przyjaciel będzie zadowolony nie tylko z prezentu ale i z ozdoby.

As I bought christmas presents for my family I decided I should decorate it somehow. I’m not the best in packaging so I thought it would be easier for me to do tiny and lovely tags. The one I’m showing you today is in pinks and reds, and is really sparkling because I used Shimmerz paint. “Someone special” can open it and will find there something more. I think my friend will like not only the gift but also the decoration.




Products list/ Lista Produktów:

Hopefully – Tagi
Hopefully – Stickers 12×12
Hopefully – Stickers 6×12
Hopefully – Play With Me
All I Ever – Love and Be Loved

Comments

  1. Piękny, ciepły klimat i super barwy!

    ReplyDelete
  2. ojaaaaacie, gdybym dostałą prezent z takim tagiem, to chyba w ogóle nie zwróciłabym uwagi na zawartość opakowania i tag potraktowałabym jako prezent :) meggaaaa

    ReplyDelete
  3. Beautiful! Thank you for sharing :-)

    ReplyDelete
  4. Głównie robię notesy, ale nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek bez ozdobnych tagów :)

    ReplyDelete
  5. PRZEPIĘKNY SCRAP! Niesamowicie klimatyczny! A ten tag? BOSKI!!!! Gdybym taki dostała to też bym go traktowała jako prezent!!! CUDO!!! A ten napis (destination) w środku to 'gotowiec' czy sama robiłaś?

    ReplyDelete
  6. Ohh, your projects are just STUNNING!! LOVE your style :)~

    xErin

    ReplyDelete
  7. Scrap uroczy, ale to tag skradł mi serce ;-)

    ReplyDelete
  8. Cudniaste! Ja tez dziś robiłam tagi :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts