Uwaga! Będę śpiewała! // Attention! I'm gonna sing!

Ok, więc nie jestem najlepsza w przygotowywaniu świątecznych kartek, pięknych dekoracji domu czy pieczeniu idealnych pierniczków. Ale to w porządku bo w świąteczny klimat najlepiej wprowadza mnie pachnąca choinka, światełka i muzyka. I tym właśnie chcę się z Wami podzielić. Dziś mam dla Was pięć moich ulubionych świątecznych piosenek. Myślę, że dobrze je znacie :)

Ok, so I'm not the best in making Christmas cards, beautiful home decorations or baking perfect gingerbreads. But it's just fine because I don't need much to get myself into the Christmas spirit - just a Christmas tree, tiny lights and music. And today I want to share with you the five of my favorite Christams songs. And I'm sure you know them :)

1. Chris Rea - Driving home for Christmas.
Ta piosenka zawsze mnie wzrusza i uwielbiam Chrisa.
This song always makes me emotional. Oh, and I love Chris.



2. Queen - Thank God it's Christmas
Bo czy jest coś lepszego niż Queen? Szczególnie w Święta!
Is there antyhing better than Queen? Especially at Christmas!


3. Eartha Kitt - Santa Baby
Ta piosenka jest po prostu urocza.
This song is just adorable.


4. Andy Williams - It's the most wonderful time of the year
Tak, ten pan ma rację, to najpiękniejszy czas.
Yes, it is, mister Williams.


5. Brenda Lee - Rocking around the Christmas tree



A teraz strzeżcie się bo będę śpiewała :)
And now, beware - I'm gonna be singing. :)

Comments

  1. dajesz nagranie ze śpiewem :)

    ja z tych najbardziej lubię Santa Baby :) naprawdę jest urocza :)

    wesołych, Czeko!

    ReplyDelete
  2. Pociesza mnie fakt, że też nie jestem najlepsza w temacie Świąt.

    ReplyDelete
  3. W pannie Kitt się zakochałam i kradnę, porywam i będę śpiewać też :D

    ReplyDelete
  4. jeszcze taka ode mnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=CzjgMXseMvg&gl=PL&hl=pl

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts