12/09/2012

Z kubeczkiem w dłoni.

Bardzo lubię śnieg, mróz i jednoczesne słońce. Bazą  w tej pracy jest przepiękny, fakturowany, spokojny papier z kolekcji "Now &Then". Również z niej pochodzą wszystkie dodatki i inne fragmenty papierów. Bardzo spodobały mi się die-cuty, na których postanowiłam ułożyć kompozycję. Pomogły mi również w tym Glimmer Misty, które nakładałam bardzo małymi porcjami, aby z łatwością panować nad rozlewającymi się kolorami.

I really like snow, frost and sun at the same time. This time I choose beautiful, embossed paper from "Now&Then" collection from Teresa Collins. This collection is full of gorgeous designs, my favorite are the die-cuts that helps me to arrange the composition. I also used Glimmer Mists to add some splash.




A teraz szczerze: nienawidzę zimy, a pogoda o której pisałam sprawia, że się uśmiecham jedynie gdy mogę obserwować ją przez okno, w ciepłym sweterku i z kubeczkiem w dłoni. Ten scrap jest zatem o poszukiwaniu pozytywów w czymś co nieuniknione :)

Now seriously: I hate winter. The weather I wrote about makes me smile only while I can watch it through the window with the mug in my hand. So the page is about searching for something positive in inevitable.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl / I used products from scrapki.pl

11 comments:

  1. PRZECUDNY!!! UWIELBIAM te Twoje warstwy! :-) A co do zimy to mam zupełnie tak jak Ty!!! ;-)

    ReplyDelete
  2. very beautifully and snow!

    ReplyDelete
  3. Amazing page! I love it!! Please consider adding a 'subscribe my e mail' gadget as I would love to receive your updates in my inbox!

    ReplyDelete
  4. Przepiękny scrap - to połączenie kolorów jest cudne!

    ReplyDelete
  5. Of course, so absolutely beautiful!

    ReplyDelete
  6. O! To tak jak ja! :-D Zima? Cudnie! Pod warunkiem, że nie muszę wychodzić z domu i jest mi cieplutko. A scrap jak zwykle rewelacyjny! Uwielbiam Twój "bałaganiarski" styl!

    ReplyDelete

Blog Archive