Zarejestrowano :)

Emocje jakie mi towarzyszyły są nie do opisania. To było niezwykle ekscytujące doświadczenie i mam ogromną ochotę na więcej. We wtorek poprowadziłam swoje pierwsze show Live with Prima pokazując Wam jak przygotowuję layout mixed-media. Poniżej nagranie do oglądania a ja już dziś mogę Was zaprosić na dwa kolejne show, już niedługo. Nie mogę się doczekać :) Dziękuję Wam za to że byłyście tam ze mną i za ogromne wsparcie które od Was  dostałam :)

Think I can't describe how excited I was. Now I want more! On Tuesday I had my first ever Live with Prima show and I showed you how to prepare mixed-media layout. Now I can invite you for the next show that will be very soon. I can't wait :) Thank you all for being with me :*
 Here is the video:
ps. na pasku bocznym dodałam pole, gdzie możecie wpisać swojego maila aby subskrybować mojego bloga. Dzięki temu będziecie dostawać informacje o moich postach do swojej skrzynki mailowej.

I've just added "subscribe me by email" gadget on my sidebar so from now on you can receive my updates in your inbox.

Comments

  1. REWELACJA!!! JESZCZE RAZ GRATULACJE!!! I czekam na kolejne kursiki! :-)

    ReplyDelete
  2. Kasiu to było coś niesamowitego, móc patrzeć jak tworzysz, bajka!

    ReplyDelete
  3. 10:26 to moja ulubiona minuta filmu :-)
    Dzięki Kasiu za ten "występ" za to że podzieliłaś się z nam tajemnicą swojego warsztatu. Jednak te "cuda" techniki są świetne. Spędziłam miły wieczór, Ty na prawdę byłaś profesjonalna a moim ulubionym słowem było "pink"
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. jeeeeżu, czemu ja to przegapiłam! ale oglądam sobie i czuję się prawie, jakbym nie przegapiła. szkoda tylko, że nie mogę na czacie nic napisać. czekam na następne szoł.

    a Ty powinnaś mieć stały blok w tvn-ie. koniecznie po angielsku, bo jest jeszcze fajniej niż po polsku :D

    ReplyDelete
  5. to był cudny wieczór! :)
    Czeko, świetna robota pod każdym względem!
    w połowie transmisji miałam ochotę zrobić taką pracę, ale to wyższa szkoła jazdy dla mnie, więc pozostałam przy podziwianiu ciebie.

    ReplyDelete
  6. Jakże żałuję, że przegapiłam czat. Ale obejrzałam teraz i jestem pod wrażeniem! Wspaniała praca:)

    ReplyDelete
  7. na żywo nie obejrzałam. Dopiero teraz i to w przyspieszeniu bo mi tu marudzą. Super wyszło. GRATULUJĘ!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts