Co kocham? // What I love?

Dziś mój dzień na blogu 7DotsStudio i oto co mam dla Was:

Hello! Today is my day on 7DotsStudio blog and this is what I have for you:

Uwielbiam art-journalować. Najlepsze jest to, że nigdy nie wiesz jaki będzie efekt końcowy. Uwielbiam pracę z warstwami, brudzić sobie palce farbą i czuć wolność jaką daje mi tworzenie. Dziś chciałabym się podzielić z Wami odrobiną mojej miłości – stroną w art-journalu o moich obawach i emocjach. Przygotowałam ją w moim nowym art-journalu, który nazwałam Księgą Ptaków. Nie ma tu żadnych słów, jedynie ptak i mixed-mediowe warstwy. Aby było trochę bardziej kolorowo, użyłam pięknych, różowych papierów z kolekcji Domestic Goddess.

 I enjoy the whole process of making an art-journal. The best thing is that I never know what I will get in the end. I love working with layers, get dirty with paint and the freedom that creating gives me. So today I want to share with you a part of my love – an art-journal page about my fears and emotions. I prepared it in my new art-journal named The Bird Book. There is no journaling, only the bird and mixed-media layers. To add some color I decided to use beautiful pink papers from Domestic Goddess collection.





Domestic Goddess – Raspberry Pudding
Domestic Goddess – Overused Tablecloth
Domestic Goddess – alfabet Salt&Pepper
Domestic Goddess – Proudly Handcrafted

Myślę, że kolekcja Hopefully jest jedną z najbardziej inspirujących. Uwielbiam naklejki z malutkimi cytatami więc postanowiłam wykorzystać je jako bazę kompozycji mojego scrapa – pierwszego w nowym roku. “Śmiej się głośno”, “Podążaj za głosem serca”, “Bądź kreatywna” są moimi ulubionymi. Mam nadzieję, że ten rok będzie pełen inspiracji i nowych wyzwań.

I think Hopefully collection is one of the most inspiring. I love stickers with tiny quotations so I decided to use them as a base of the composition of my scrapbook page – the first one in new year. “Laugh at loud”, “Follow your heart”, “Stay creative” are my favorites. Hope this year will be full of inspirations and new challenges.




Hopefully – Kiss Me
Hopefully – Tagi
Hopefully – Play With Me
Hopefully – Stickers 6×12
All I Ever – Velveteen Dreams
All I Ever – Elements

Comments

  1. Ach wielce trafiony pomysł z tą księga ptaków :D zachwyciłaby nawet Kruszewicza - największego miłośnika ptaków. Poza tym dech zapiera fantastyczna czcionka w książkowej bazie ^^

    A druga praca to czysta poezja dla oczu. Mieszają mi się w niej epoki :)

    ReplyDelete
  2. I always say this but it's true...love your work, so INSPIRING!!

    ReplyDelete
  3. Love this layout. Just beautiful!

    ReplyDelete
  4. When I see your works I really wanted to go start working on mine!!!! ^_^ These are awesome!!!! :) Kisses my friend

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam, że uwielbiasz, bo dzięki temu powstają tak cudowne prace :)

    ReplyDelete
  6. I have been drooling over at 7 Dots at all these beautiful creations! So lovely and I adore your style!

    ReplyDelete
  7. jej...to jest śliczne! sama mam ochotę na art journaling, no ale jakoś tak nie chce mi sie ...

    ReplyDelete
  8. kazda twoja journalowa strona tak samo mnie zachwyca..:))

    ReplyDelete
  9. Twoja Księga Ptaków jest zachwycająca i bardzo inspirująca!
    LO też :)

    ReplyDelete
  10. your journal page is amazing. such a great idea to help conquer your fear....

    ReplyDelete
  11. Stunning work, I really like it!! :)

    ReplyDelete
  12. Księga Ptaków jest obłędna, te fiolety i turkusy na drugiej pracy są bajeczne.

    ReplyDelete
  13. Niesamowite są Twoje prace!
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts