Grudzień 2012 - moje ulubione // December 2012 - my favorites

Grudzień był piękny, mroźny i ekscytujący. Oto moje ulubione:

December was beautiful, frosty and exciting. Here are my favorites:

1. Śnieg jest wciąż moim ulubionym. Szczególnie w grudniu i szczególnie gdy trwa tylko w okresie świątecznym. Mój piesek miał po raz pierwszy w swoim życiu do czynienia z tymi sprawami i oglądanie jak się bawi w białym puchu to dla mnie ogromna przyjemność.

Snow is my all time favorite. Especially in december and if it's only at christmas time. My puppy saw it for the first time so watching her playing in snow was just a great pleasure.


2. 11 grudnia poprowadziłam moje pierwsze show Live with Prima. To było bardzo stresujące, ale również szalenie ekscytujące.

I had my first Live with Prima show. It's was very exciting:


3. Dzięki Comedy Central zaczęłam oglądać serial Różowe Lata 70-te. Wcześniej go nie znałam, a teraz można powiedzieć że jestem uzależniona :D

I've started watching That '70s Show. Now I can certainly say I'm addicted.



4. Mój nowy art-journal Księga Ptaków jest dla mnie naprawdę wielkim wyzwaniem i może dlatego go tak lubię.

My new art-journal The Bird Book is a huge challenge for me and maybe this is why I like it so much.


5. Te kompozycje ujęły mnie za serce. Są szalenie inspirujące. PAutorem jest Kim Klein DePaul.

Kim Klein DePaul's compositions are so inspiring, I love them.


6. Inspirujące okazały się również dla mnie przepiękne rzeźby z drutu.

I found this wire art very inspirational:


source
source
source
7. Dubstepowa płyta Czwórki z kompilacją świetnych kawałków w tym gatunku, które pozwalają go poznać od zupełnie innej strony. Ja bardzo lubię taką muzykę i myślę, że płyta przyda się na karnawał :)

The album with dubstep music. I really like this kind of music I think it will be great for parties.



8. Jaya Suberg i jej niezwykła wyobraźnia.

Jaya Suberg and her extraordinary imagination.






9. "Wreck this journal" i "Mess - the manual of accidents and mistakes". Dopiero zaczęłam uzupełniać, ale już widzę jak wielką radość mi dają. 

I just started to work in my "Wreck this journal" and  "Mess - the manual of accidents and mistakes". It gives me so much fun.

source
10. Inspirująca tablica na Pinterest Estibaliz Hernandez de Miguel. Trudno się oderwać. Dzięki Nebri za podrzucenie:*

Estibaliz Hernandez de Miguel's pinterest board. It's full of very inspiring photos. Thanks Nebri for sharing.


A na blogu malutkie zmiany. Na górze możecie zobaczyć strony jakie dodałam. A jeśli jesteście ciekawi co lubię najbardziej po prostu kliknijcie na "O mnie".

Oh, and there are some changes in my blog. At the top you can see that I've added some pages. And if you are curious what are my favorite things, just click on "about me".

Comments

  1. jak ja lubię podglądać twoje ulubione...
    piękną sztukę nam dzisiaj pokazałaś (z twoją na czele!).
    i -
    uwielbiam That 70s Show. a Kitty kocham miłością żywą i niegasnącą. :)

    ReplyDelete
  2. cieszę się bardzo, że tablica przypadła do gustu :))

    ReplyDelete
  3. Dzieki za podrzucenie pomyslu na Lata 70. Akurat bylam bez serialu, a ten okazal sie bardzo sympatyczny. Z przyjemnoscia wciagnelam. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts