Nowy rok // New year

Nowy rok to oczywiście czas na nowe postanowienia, organizery i kalendarze. Uznałam, że ten ostatni będzie idealnym prezentem dla kogoś bliskiego. Bazę okleiłam papierami z kolekcji Prima Songbird (http://scrapki.pl/song-bird-c-56_98_300.html) i dodatkami tego samego producenta postanowiłam ją ozdobić. 

The first month of new year it's a perfect time for new calendar. I decided to give handmade one to my friend. As you can see I used a lot of Prima Songbird papers and embellishments.




Znajdziecie tu wiele kwiatków i kwiatuszków, ale również odrobinę mixed-media. Pomogły mi Glimmer Misty od Tattered Angels. Grzbiet okleiłam bawełnianą taśmą Prima.

You can find here many flowers, smaller or bigger, but also some mixed-media actions.with help of Glimmer Mists from Tattered Angels. 

 

 Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl 



Comments

  1. PRZECUDOWNY!!! REWELACYJNA kompozycja i EXTRA detale! Marzy mi się taki kalendarz... ♥

    ReplyDelete
  2. jest przepieeeeknyyy!!! taki delikatny, dziewczecy i romantyczny!!

    ReplyDelete
  3. w takim kalendarzu nic bym nie napisała...
    pewnie jakbym wzięła go do ręki, to bym go podziwiała i pewnie zapomniała co miałam zapisać ;)

    ReplyDelete
  4. <3 bardzo Lubie takie okładki !

    ReplyDelete
  5. piękna okładka!!! oj muszę dotrzeć do Ciebie ;)!!!

    ReplyDelete
  6. slicznosci!!!! musze ci wyznac, ze zakochalam sie w Twoich pracach! :D i bade tu czesto zagladac, no chyba ze mnie wykopiesz......:)

    ReplyDelete
  7. Kolory niesamowite ;) Takie energetyczne i nastrajające optymistycznie.

    ReplyDelete
  8. genialny! Twoje pracy zawsze mają klimat z pogranicza marzeń sennych - ale tego kalendarza to bym sobie nawet nie wyśniła ;)

    ReplyDelete
  9. Cudny jest! Piękne kolory !

    ReplyDelete
  10. Jest przecudowny... Idealny..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts