Wielkie pomysły // Great ideas.

Dziś bardzo wyjątkowy i inspirujący dzień na blogu scrapki.pl. To czas na liftowanie. Uwielbiam to robić i mam z tego ogromną radochę bo muszę być wtedy tak kreatywna jak tylko mogę.
Tym razem naszą inspiracją była ta wesoła i energetyczna praca Lejdi.

Today we have a very special and inspiring day on scrapki.pl blog. It's time for making scraplifts. I love doing this, it always gives me so much fun, because you have to be as creative as you can. This time our inspiration was this funny and full of energy page by Lejdi

A oto mój scrap. Tylko jedno zdjęcie ale kompozycja nadal i się podoba. W pracy wykorzystałam głównie piękne i bardzo uniwersalne papiery Studio Calico.

And here is my layout. Only one photo but I still like the composition. It's based on gorgeous and very versatile Studio Calico papers.



I jeszcze zdjęcie podczas pracy:

And here is the making-of photo:


Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć podczas pracy zaprasza na moją stronę na facebooku:

If you want to see more "work in progress" photos check out my facebook page:


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl


A jak Wam się podoba nowy wygląd mojego bloga?

Oh, and how do you like my new blog design?

Comments

  1. cudddny lifcior :) obrastam w dumę, gdy takie mistrzynie choćby minimalnie inspirują się moim wytworem :)

    a nowy wygląd blog jest fantastyczny. uwielbiam te guziczki FB, pinteresta itp. :)

    ReplyDelete
  2. człowiek tak sobie spokojnie wchodzi, żeby znowu zachwycić się tym, co zrobiła Czeko, a tu nagle...relanium dajcie!!!!

    ReplyDelete
  3. Awesome work....as always!
    ~Gerry~

    ReplyDelete
  4. tej pracy nie da się opisać słowami! wbiło mnie w fotel!

    ReplyDelete
  5. Fajnie, energetycznie :)

    ReplyDelete
  6. EXTRA LO! A nowy wygląd bloga - REWELACJA!!! CUDO!!! A te ikonki FB, Pinterest i Flickr - BOSKIE!!! Ale miałaś SUPER pomysł! :-)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny jest! I bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Completely stunning- perfect in design, just enough mixed media- amazing work- I'm a fan of yours for sure!!

    xErin

    ReplyDelete
  9. Fantastic colour combination!! And that little black flower does make quite an impression! Love your work...!

    ReplyDelete
  10. Amazing! Love the colors, love everything!

    ReplyDelete
  11. Wonderful page of such a beautiful and talented artist!
    oxo

    ReplyDelete
  12. Och!Świetna praca, z ukochaną mą Natychaczką:)A Ty zachwycasz coraz większą mocą!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts