Co kocham... // What I love...

Swoją pasję również trzeba kochać, ja swoją kocham naprawdę szalenie. Od dłuższego czasu oprócz poznawania historii mojej rodziny pochłania mnie również kolekcjonowanie i oprawianie starych fotografii.

You have to love your passion, I love it extremely much. For some time I'm also in love with  vintage photos, it is so inspiring to me to learn about my family story. So I have no choice, I have to frame these photographs.


Uwielbiam je przeglądać, dopatrywać się szczegółów i zastanawiać się, jaką opowieść mogą ze sobą nieść. Myśli ludzi ze zdjęć, ich emocje, zmartwienia, codzienność, radości  fascynują mnie niezmiennie. 

I love to collect them, delight in the details and wondering about the stories. People from old photographs - their   thoughts, their emotions, worries, everyday life, their happiness - this is what fascinates me.



 Do stworzenia swojego layoutu wykorzystałam inspirującą kolekcję Crate Paper - Paper Heart. Pomimo walentynkowego charakteru znakomicie nadaje się również do prac o zupełnie innej tematyce. 

I used some papers and die-cuts from Crate Paper - Paper Heart collection to create this layout. Despite it's valentine look it is also perfect for different pages.  


Ta strona to moja interpretacja tematu "Kocham..." w naszym tygodniowy wyzwaniu na blogu scrapkipl.blogspot.com. Aby wziąć w nim udział musicie przygotować pracę na temat tego kogo lub co kochacie. Czy to nie idealny temat na walentynki? Myślę że tak! Biorąc udział możecie wygrać kupon o wartości 50zł do wykorzystania w sklepie scrapki.pl

This page is my entry for our "What I love..." challenge week on scrapkipl.blogspot.com. To participate you only have to prepare a page about what you love. Isn't it a perfect challenge in this valentine week? Think it is! And there is something more: if you share your page with us you can win a coupon for 50zł in scrapki.pl store.

Wykorzystałam produkty ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl

Comments

  1. love the page- the details are lovely! i like the colors you used...

    ReplyDelete
  2. I really do love the way you layer your pages!

    ReplyDelete
  3. Amazing work Kasia! Love it! ;)

    ReplyDelete
  4. Ja też kocham stare zdjęcia, z tych samych powodów:)
    Piękna praca:)

    ReplyDelete
  5. Stare zdjęcia mają coś w sobie, też lubię je oprawiać :)
    Przepiękny ten Twój scrap!

    ReplyDelete
  6. LOVE all this layer and texture! Beautiful work. xo natalea

    ReplyDelete
  7. EXTRA! Ja też bardzo lubię stare zdjęcia i te wspaniałe historie... ♥

    ReplyDelete
  8. Such a wonderful layout - amazing ink colours in the background, and the photos are wonderful!
    Alison x

    ReplyDelete
  9. So glad I stumbled upon your blog at TCR! Your work is exquisite!!
    TFS!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts