2/04/2013

Czas na czaj // Time for tea

Jestem tu dziś by powiedzieć Wam: tak, nadal żyję i nawet jeśli nie pokazuję tu swoich prac zbyt często to wciąż coś tworzę i staram się być kreatywna jak tylko mogę. Możecie śledzić mnie na Facebooku i oglądać zdjęcia które mnie inspirują. A poniżej odnośniki do pozostałych miejsc gdzie możecie mnie znaleźć. Wydaje mi się że ostatnie wygląda jak prosiak LOL Nie jestem najlepsza w rysowaniu!

I'm here today just to say to you: yes, I'm still alive and even if I don't show too much of my works I'm still working and trying to be as creative as I can. You can follow e on facebook and see what inspires me everyday. And here are other places where you can find me. The last one looks like pig a bit, I think. LOL  I'm not good at drawing definitely!



No dobra, tak jak powiedziałam wciąż pracuję. Aktualnie biorę udział w pewnym projekcie jeżeli mogę użyć tego określenia.  To wymiana tagowa na Collage Cafe, to bardzo ekscytujące i jestem naprawdę dumna że mogę wziąć udział i pracować razem z dziewczynami. Pierwsze tagi miały być o herbacie. Czy możecie wyobrazić sobie lepszy temat? Oto mój tag:

Ok, so as I said, I'm still working. Right now I'm taking park in project if I can call it like that. It's a tag swap on CollageCafe, very exciting and I'm really proud to being with those girls and creating together. Our first tags are about tea. Can you imagine better subject? Here is my tag:

"Time for tea"

Jak Wam się podoba? Nie jestem pewna czy mi się podoba ale na pewno stworzenie go dało mi dużo radości. Poleci do uroczej Malflu. Ja już dostałam tag od niej i jest przepiękny! Muszę go Wam pokazać następnym razem. Ale na dziś to już wszystko. Idę spać ale najpierw zamierzam wyściskać mojego szczeniaczka. Hmm... ona ma już prawie rok ale nadal wygląda jak malutki uroczy szczeniaczek i jestem pewna, że dla mnie już zawsze będzie tak wyglądała :))

How do you like it? Not sure if I do, but it creating this gaves me so much fun. It will go to sweet girl Malflu. I already have tag fro her and it is beautiful! I have to show you this next time. But for today that's all. I going to sleep but firstly I'm going to give a huge hug to my puppy. Well... she is almost a one year old but still looks like sweet little puppy and I'm sure she will always looks like this :))

11 comments:

  1. Matko - nie mogę się wręcz doczekać co by go wyściskać - "taga" choć pieska uroczego, którego znam z pewnego pokazowego chata i filmu, również bym przytuliła :-) Uściski

    ReplyDelete
  2. och! cudny!!! idę sobie pogratulować, że taką fajną wymiankę wymyśliłam :D

    ReplyDelete
  3. a, Malflu zdjęcie taga swojego do mnie proszę:)

    ReplyDelete
  4. Jejuuu, jest cudowny... O_O

    ReplyDelete
  5. I love to see your work...it's always so beautiful!

    ReplyDelete
  6. o! pierwsze tagi za płoty, że tak powiem :) cudnie wyszedł!

    ReplyDelete
  7. Great idea for lettering! Well done :)

    ReplyDelete

Blog Archive