2/19/2013

Mixed-mediowa miłość // Mixed-media love

Witajcie! Jestem świeżo po kolacji (och, jak kocham pomidory ze śmietaną :D), zaraz idę spać, ale zanim to zrobię chcę się z Wami podzielić czymś  naprawdę ekscytującym. Jest nowe miejsce w sieci gdzie znajdziecie wszystkie i będziecie mogły kupić wszystkie kolekcje 7DotsStudio, produkty Prima zaprojektowane przez Finn i o wiele wiele więcej. To Mixed Media Place i mam przyjemność być tam gościnną projektantką lutego.

Hello! I'm just right after the supper (oh, how much I love tomatoes with cream... mmm... :D), going to sleep in a moment but before that I want to share with you something very exciting! There is a new place where you can find and buy all beautiful 7DotsStudio papers, Finn's Prima products and much much more. It's Mixed Media Place and I have the pleasure to be the guest designer in february. 


 If you want to know more about me let me invite you here. And here is my work as a Guest designer:

Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej zapraszam tu. A oto moja praca dla MMP.

To co najbardziej lubię w art-journalingu to fakt że daje mi ogromną wolność tworzenia. Mogę zawsze robić to na co mam ochotę z moimi farbami, nie muszę myśleć o tym czy w efekcie strona będzie ładna czy obrzydliwa - art-journal to moje własne miejsce do eksperymentowania i próbowania nowych rzeczy.
Dziś chcę Wam pokazać mój nowy art-journal który jest alterowaną starą książką. Okładka pełna jest technik mixed-media. Znajdziecie tu stempliwanie, maskowanie, psikanie, malowanie, embossing, rysowanie i wiele więcej. Wewnątrz stare koperty, pocztówki, strony ze starych książek, papier akwarelowy i t.p. Przy tworzeniu miałam ogromną frajdę.

What I love the most in art-journaling is that it gives me the freedom to create. I can always do what I want with my paints, don't have to think if it will look fine or awful - art-journal is just my own place to experiment and try anything I want.  Today I want to show you my new art-journal which is an altered old book. The cover is full of mixed-media techniques. You can find here stamping, masking, misting, painting, embossing, drawing and much more. What I put inside are vintage envelopes, postcards, pages from old books, watercolor papers etc. Creating this was just a pure fun.
 
 
Ten żurnal jest dla mojej znajomej, ale pamiętajcie proszę że zawsze możecie u mnie zamówić taki lub podobny i wykonam go specjalnie dla Was.
 
This one will goes to my friend, but please remember that you can always order art-journal like this or similar and I will do it especially for you.
 
 Oh, and I prepared something more for you. Did you ever wonder how to use Ecoline paints except applying it with your brush? If you do I would love to help you. Here is my mini-video, hope you will like it.

Och, przygotowała dla Was coś jeszcze. Czy kiedykolwiek zastanawiałyście się jak używać farb Ecoline oprócz nakładania ich pędzlem? Jeśli tak to z przyjemnością Wam pomogę. Oto moje mini-video, mam nadzieję że spodoba Wam się.



7 comments:

  1. Brawo, gratuluję gościnnej projektantki :)
    A pomysł z ecoliną fantastyczny, z chęcią skorzystam :)

    ReplyDelete
  2. A very well-written post.I read and like the post.All the best for future endeavors.
    Kerala Tour

    ReplyDelete
  3. EXTRA!!! Świetne detale! Super tutek - zdradzisz tylko gdzie kupujesz ten perfect pearl powder?

    ReplyDelete
  4. wow, absolutely adore the beautiful book cover!! And thnx for the tutorial. Hugs, Wendy

    ReplyDelete

Blog Archive