Na zawsze // Forever

Dziś mamy dzień z nowym wyzwaniem na blogu 7DotsStudio. I dla mnie jest to prawdziwe i trudne wyzwanie. Dlaczego? Ponieważ  "miłosne kartki, tagi, listy i inne urocze drobiazgi sa tematem naszego lutowego wyzwania". Nie mogę robić kartek bo zwyczajnie nie potrafię, jednak zawsze mogę spróbować mail artu. I spróbowałam! Powiedzcie czy Wam sie podoba.

Today we have new challenge on 7DotsStudio blog. And it is a real and huge challenge for me. Why? Because "this challenge is focused on cards, mail art, tags and other small projects". I can't make cards since I really don't know how to do it. But I can always try to do some mail art. And I did! Tell me how do you like it.



Produkty // Supplies- 7 Dots Studio:
The Queen’s Heart – For a Reason
The Queen’s Heart – Just Remember
The Queen’s Heart – Way of Life
Domestic Goddess - alfabet Salt&Pepper

Użyłam pięknych papierów z kolekcji The Queen's Heart. Okazało się, że są bardzo różnorodne i uniwersalne - świetnie nadają się również do tego by powiedzieć komuś "kocham cię".
Zajrzyjcie tu po więcej inspiracji od dziewczyn z DT (psst, moją ulubiona jest koperta Teeshoom), spróbujcie swoich sił. Po prostu bawcie się dobrze, tak jak ja :)

I used some beautiful papers from The Queen’s Heart collection. I found them very versatile and just perfect to say “I love you” to somebody close.
Drop by here for some more inspirations from DT girls (psst, my fave is Teeshoom's envelope), and try you chances. Just have fun like I did :)

ps. coś ekscytującego się zbliża, bądźcie czujni.

ps. something very exciting is coming so stay tuned

Comments

  1. this is a fabulous idea ! Your enveloppe is gorgeous !

    ReplyDelete
  2. I would like to receive this gorgeous envelope!!!!! ;) it's fabulous!!!

    ReplyDelete
  3. Unbelievably wonderful!
    Alison x

    ReplyDelete
  4. fantastyczne!!! jasne ze sie podoba :D

    ReplyDelete
  5. rewelacja! mnie się podoba bardzo :)

    ReplyDelete
  6. Mi się bardzo podoba!!! :)

    ReplyDelete
  7. I absolutely love what you have done !! Very beautiful and inspirational. xx

    ReplyDelete
  8. This is awesome! I loooove it!

    ReplyDelete
  9. so many colors and textures!
    Bravo!

    ReplyDelete
  10. Mi się szalenie podoba :D.. A Czekoczynkowa kartka.. to było by coś :D

    ReplyDelete
  11. bosko! zakochałam się!!! mrrrrrrrrrrrr!!!

    ReplyDelete
  12. I don't know how you do it but ALWAYS amazing!!! Just beautiful!!!

    ReplyDelete
  13. Wspaniale się pobawiłaś! Mail art chodzi za mną od dawna, i pewnie dlatego rzadko wyrzucam koperty, ale jakoś jeszcze się nie zebrałam - ale mnie zmotywowałaś!

    ReplyDelete
  14. So beautiful!! I love the stamping and tape combinations- I think you are a natural for mail art- if I received this in the mail I would jump for joy- it's amazing!

    ReplyDelete
  15. Zachwycające!Nie mogę oczu oderwać! Cudownie posługujesz się mediami:)

    ReplyDelete
  16. REWELACJA!!! POWALIŁAŚ MNIE KOCHANA!!! Coś CUDOWNEGO!!!! Niesamowite detale!!! ♥

    ReplyDelete
  17. ...wow....its amazing...a truly inspiring work!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts