Nie mogłam się powstrzymać! // I could not resist!

Zakochałam się w nowych kolekcjach 7DotsStudio. Nie mogłam się oprzeć, musiałam użyć “Love is in the air” to stworzenia tego scrapa. Te piękne papiery i inspirujące kolory popchnęły mnie do oprawienia niesamowicie radosnej fotografii mojej babci i jej córek.Mimo, że pełno tu brązów chciałam by praca była również kobieca więc dodałam kwiaty i delikatne ozdoby.

I’m so in love with new 7DotsStudio collections. I could not resist – I had to use “Love is in the air” papers to make my layout. These beautiful and inspiring colors pushed me to frame this incredibly joyful old photograph with my grandmother and her daughters. Though it is full of browns I wanted it to be feminine so I added so me flowers and delicate embellishments.



Materiały // Supplies – 7 Dots Studio:
Love Is In The Air – Rising of the Sun
Love Is In The Air – Just Dreaming
Love Is In The Air – I Must Believe
Dreamer – Drive All Night

 Do stworzenia tego art-journala zainspirowały mnie piękne papiery z kolekcji Domestic Goddess. Koła z Womens Talk, kolory z 12th Teacup i koronka z Raspberry Pudding. Czyż nie są wspaniałe? Art-journal jest dla mojej znajomej i jestem przekonana że zapełni się wieloma pięknymi i inspirującymi dziełami.

 What inspired me to create this art-journal was beautiful Domestic Goddess collection. Circles from Womens Talk, colors from 12th Teacup and lace from Raspberry Pudding. Aren’t they just gorgeous? This art-journal goes to my friend and I’m sure she will create many beautiful and inspiring pages in it.







Materiały // Supplies – 7 Dots Studio:
Domestic Goddess – Kitchen Wallpaper
Domestic Goddess – Ah, Whatever
Domestic Goddess – White Apron
Domestic Goddess – Womens Talk
Domestic Goddess – Proudly Handcrafted
Domestic Goddess – Raspberry Pudding
Domestic Goddess – 12th Teacup

Comments

  1. Absolutely amazing!!!! Great works my friend!!!! ^_^

    ReplyDelete
  2. jak zwykle fantastyczne prace!

    ReplyDelete
  3. Zainspirowałaś mnie ogromnie :D

    ReplyDelete
  4. przy notesie lekko zwariowałam. ;)

    ReplyDelete
  5. Wonderful work with these amazing papers!
    Alison x

    ReplyDelete
  6. Zachwycam się ogromnie!

    ReplyDelete
  7. That journal and page are both so gorgeous!!

    ReplyDelete
  8. Ogromnie mi się podoba - i scrap i journal. Jak ty czegoś dotkniesz, to zawsze zamienia się w te piękne, delikatne cuda.... xxx

    ReplyDelete
  9. Cudne! Najbardziej mi się podobają kolorki. A skąd wytrzasnęłaś taki sympatyczny drewniany zegar? :)

    ReplyDelete
  10. CUDOWNE!!! I zdradzę Wam, że ten journal jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach!!! Te detale... WOW!!! ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts