2/02/2013

The Scrapbook Diaries


Witajcie! Dziś mam dla Was bardzo ekscytującą wiadomość. Kilka tygodni temu otrzymałam e-mail od uroczej Janene Mayerowitz z The Scrapbook Diaries. I aż do dziś pracowałyśmy wspólnie nad czymś bardzo wyjątkowym specjalnie dla Was. Dziś możecie zobaczyć pierwsze wyniki naszej współpracy - wyjątkowy kit oparty na moim show Live with Prima. Znajdziecie w nim piękne ozdoby, papiery, glimmer misty i kwiaty, których używałam podczas swojego grudniowego show. Pomogą Wam stworzyć pracę dokładnie taką samą jak moją, a może pobudzą kreatywność i przygotujecie coś zupełnie odmiennego? Chciałabym zobaczyć Wasze prace!
Och, jest też coś jeszcze. W kicie znajdziecie dodatkowe papiery i kwiaty które pomogą Wam stworzyć kolejną stronę. Czyż to nie wspaniałe?
Mam nadzieję, że spodoba Wam się to i pozwolicie The Scrapbook Diaries zawładnąć waszym scrapbookingowym życiem.

Hello guys! Today I have very exciting news for you. A few weeks ago I got an e-mail from sweet Janene Mayerowitz  from The Scrapbook Diaries. And until today we were working together on something very special just for you. And now you can see first results of our cooperation - special scrapbook kit based on my Live with Prima Show. It is full of beautiful embelishments, papers, glimmer mists and flowers that I've used on my show in December. It will help you to create very similar page or maybe something absolutely different. I would love to see this. 
Oh, and there is something more in this kit, extra sheets and flowers to create another page. Isn't it great? Hope you will enjoy and give a chance to The Scrapbook Diaries to rock your scrapbook life :)

Spójrzcie na dodatki:
Now take a peek at the embelishments:


A tu możecie kupić kit. Dobra wiadomość jest taka, że Janene wysyła również za granicę :)
And here you can buy the full kit.

A tu mój scrap by pokazać Wam co możecie stworzyć przy pomocy tych uroczych dodatków i papierów.
Oh, and here is my layout just to show you what you can create with this lovely stuff:


A na koniec zdradzę Wam jeszcze tajemnicę - będzie więcej kitów, które zaprojektuję i więcej layoutów żeby Was inspirować.
Wszystko we współpracy z Janene i jej Pamiętnikami. :)
 
 Now I will tell you the secret - there will be more kits designed by me, and more layouts to inspire you. Everything in collaboration with Janene and her Diaries :)



5 comments:

  1. Ten skrap jest zajebisty. Po prostu jest zajebisty i zazdroszczę, że nie ja go zrobiłam! Motyw kwiatów wyłażących spod spodu chodzi za mną od strasznie dawna, ale w takiej ilości i w takiej kolorystyce - obłędnej - jest dla mnie nieosiągalny :/ Przykleję trzy kwiatki i już uważam, że za duży tłok, a tak bym chciała umieć napchać więcej! Przepięknie to wygląda, jeszcze z wypełnioną różnościami kopertą i z kontrastem między kolorami kwiatów a wyblakłym tłem... Zapiszę sobie do inspiracji, może jak odpowiednio długo na niego popatrzę, to mi się znowu coś w głowie przestawi i też zrobię?
    I gratuluję udanej współpracy :)

    ReplyDelete
  2. gdyby, tak umiala....
    piekny scrap.

    ReplyDelete
  3. очень красиво!

    ReplyDelete
  4. scrap jest obłędny:) wymiękłam;)

    ReplyDelete
  5. Piękny scrap! Uwielbiam twój styl scrapowania :) Najserdeczniejsze gratulacje współpracy z Janene - to niezwykle sympatyczna i życzliwa dusza :) Piękny kit - czekam na kolejne do podziwiania :*

    ReplyDelete

Blog Archive