To co jest przyjemne... // What is nice...

To co jest przyjemne w liftowaniu to to że zawsze można spróbować czegoś nowego, nawet jeśli jest trudno to każdorazowo daje mi to ogromną satysfakcję. I tym razem było podobnie. Nie było łatwo, ale się opłacało nawet jeśli efekt nie jest spektakularny.Najważniejsze, że spróbowałam czegoś nowego.
O czym ja mówię? Och, zapomniałam wspomnieć że zaczynamy nowe liftowanie na blogu scrapki.pl. Tym razem naszą inspiracją jest piękna praca Tusi. A to moja:

What is nice about making scraplifts is that you can always try something new, and though it is hard it always gives me huge satisfaction. And this time it was just the same. It wasn't easy to make it but it was worth it even if the effect is not fabulous. The most important is that I tried something new.
What am I talking about? Oh, I forgot to mention that we are starting new challenge on scrapki.pl blog. This time our inspiration is beautiful Tusia's layout. And this is my page:




 Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl// I used products from scrapki.pl




A tak poza tym to jestem aktualnie bardzo chora. Chciałabym popracować nad czymś nowym, no wiecie... zanużyć palce w farbie ale nie mogę. Jestem bardzo osłabiona. Spałam przez dwa dni  i mój organizm wciąż chce więcej. Życzcie mi zdrowia :)

By the way I'm very sick right now. Would love to create something new, you know, dip my fingers in paint but I can't. I'm soooo weak, I was sleeping two days and I still want more. Wish me recovery please. :)




Comments

  1. Zdrowiej koniecznie! trzeba było nosić ciepłe majty :P
    Praca niesamowita, koło, kółeczka cudo!
    :*

    ReplyDelete
  2. Zdrówka KOCHANA!!! Odpoczywaj! ♥ Mnie też coś niestety rozkłada... A praca CUDOWNA!!! Piękne detale! :-)

    ReplyDelete
  3. First of all I hope you are getting better soon - Take care for yourself!

    I like you "new" creation a lot and in my oppinion this is fabulous!XOXO SanDee

    ReplyDelete
  4. No to ja zdrowia życzę, bo mam ochotę obejrzeć więcej takich pięknych prac! :D

    ReplyDelete
  5. Rewelacja! Zdrowia życzę:)
    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    ReplyDelete
  6. Oh dear! Hope you feel better soon. We miss you!

    ReplyDelete
  7. Beautiful page! Love it! Hope you feel better soon!!!

    ReplyDelete
  8. How totally cool is that! And yes, I wish you a very swift and smooth recovery - poor you...
    Alison x

    ReplyDelete
  9. Dużo się dzieje, a jednak jak zawsze pięknie się komponuje!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts