Walentynkowe krok po kroku // Valentine step by step

Nie planowałam tego, ale okazało się, że zrobił mi się tu malutki tydzień tagów :D Dotąd nie robiłam ich zbyt wiele ale teraz zaczęłam na nowo doceniać tę formę. Chciałabym się dziś z Wami podzielić prostym sposobem na walentynkowego taga, który może być dodatkiem do prezentu, a zapisany na odwrocie świetnie spełni się jako malutka walentynka.

I didn't plan this, but it turned out that we have a week full of tags here :D
Today I want to show you a quick and easy step by step so you can make tiny little valentine tags for someone really special.

Najpierw taga obkleiłam paskami papieru i taśmy washi. Dobrałam je tak, aby pasowały do siebie kolorystycznie.

At first I made a collage background using washi tape and peaces of papers. I tried the colors to match each other.


Następnie dodałam trochę farb. To mogą być akrylówki, tempery - cokolwiek macie pod ręką. Najlepiej pomieszać kilka rodzajów. U mnie to Blingzy i Glimmer Misty. Myślę że to idealne połączenie :)

Then I played with paints. Oh, how I love it :) You can use acrylic paints or other. Try to mix them. I used Blingz and Glimmer Mists. Think it's a perfect combination :)



 Wykorzystując stempel z zestawu Tima Holtza ozdobiłam tag embossingiem na gorąco. Aby ochronić krawędzie, żeby nie odbić na nich wzoru, zabezpieczyłam je obklejając papierową taśmą na czas embossowania.

To make some embossing I used Tim Holtz stamps. I wanted to keep edges clean so I protected them using washi tape.


Teraz czas na jedną z ulubionych masek i trochę tuszowania brązowym Distressem. Potuszowałam również krawędzie taga.

 Now it's the time for your favorite stencil and some inking with brown Distess Ink. I also inked the edges of the tag.


Ostatni etap to kompozycja z chipboardów, die-cutów, kwiatów i guzików.

And now some chipboards, die-cuts, flowers and buttons to make the composition.


I to wszystko! Oto jak wygląda gotowa praca:

And that's all! Here is how it looks:


Wykorzystałam produkty ze sklepu scrapki.pl// I used products from scrapki.pl 



Och, prawie bym zapomniała o tym że mam dla Was bardzo fajną wiadomość. Mam dwóch kolejnych sponsorów na marcowe warsztaty w Warszawie. Chcecie wiedzieć kim są? Dwa wspaniali, polscy producenci: wycinanki i taśmy.

Oh, and I almost forgot that I have some very special news to share with you. I have two more sponsors on my classes in March. Do you want to know who they are? Two great manufacturers from Poland: washi tapes and chipboards:

Tu znajdziecie szczegóły. Wciąż jeszcze są miejsca :)

Here are the details about the classes.


Comments

  1. Tylko tyle i AŻ tyle... Echhh... te Twoje kolory...

    ReplyDelete
  2. To wszystko wydaje się takie proste ;) Piękny tag :)

    ReplyDelete
  3. Piękny... Po prostu piękny :)

    ReplyDelete
  4. oooohhhh, great!!! love it!

    ReplyDelete
  5. ... brak mi słów. krok po kroku jakoś tak wygląda...no nie wiem. Niby nic trudnego...A jednak ;) efekt końcowy jest absolutnie piękny :)

    ReplyDelete
  6. Niebanalne! Nic , tylko muszę się wreszcie zabrać za testowanie nowych scrapowych technik:)

    ReplyDelete
  7. tag jest super :)
    a warsztaty... ach jakbym chciała

    ReplyDelete
  8. This is SO AMAZING!!!! Beautifully detailed and so wonderfully layered- sitting back in wonder over here!

    ReplyDelete
  9. EXTRA!!! Cudne te Twoje tagi! :-) Świetne kolorki - powiesz jakie? :-)

    ReplyDelete
  10. Yet again - BEAUTIFUL!!! You never stop to amaze me. Love it.

    ReplyDelete
  11. Just became a follower of your blog; I am a huge fan of your work!
    Kind regards,
    Letty

    ReplyDelete
  12. Super kurs, może się skuszę na takie mediowanie z Tobą :)

    ReplyDelete
  13. Your work is very beautiful! I love the mix media, will learn from you)

    ReplyDelete
  14. Beautiful tag, lots of texture and nice colors.
    Thank you for a great tutorial.
    Hugs

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts