2/18/2013

Wieczorem // In the evening

Czy znacie te wieczory po ciężkim dniu gdy nie macie już ochoty robić nic trudnego? Kiedy jesteście szczęśliwe po prostu oglądając telewizję albo wylegując się na kanapie? Ja znam je bardzo dobrze, ale znalazłam jeszcze jeden sposób na zrelaksowanie. Art-journal! Brzmi nieźle, prawda? :D
Oto moja szybka i łatwa strona o tym jak bardzo szczęśliwa jestem. Czy mówiłam że jestem? Czasem piszę tu o tym jak jestem zajęta moją nową pracą. Możecie pomyśleć że narzekam ale uwierzcie, moja praca daje mi ogromną satysfakcję i nawet jeśli bywam przemęczona po prostu uwielbiam ją.
Tak jak powiedziałam, strona jest łatwa, nic skomplikowanego ale ja po prostu chciałam się zrelaksować z moimi Shimmerzami i Pearlzami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Do you know the evenings after hard days when you don't want to do anything important or difficult? When you are just happy watching tv or relaxing on the couch? I know them very good and I also found another thing that you can do to completely relax. Art-journal! Sounds good, right? :D
Here is my quick and easy page about how much happy I am. Did I told you I am? Sometimes I'm writing here about how busy I am in my new job. You may think I'm complaining but trust me, my job gives me so much satisfaction and even if I'm tired I just love it. 
As I said, the page is easy, nothing difficult but I wanted to relax with my Shimmerz and Pearlz. Hope you will like it. 


Thank you for visiting and leaving me kind words. You are awesome :) Now a few words only in Polish about an online course run by my friend Ula Pheleep.

A teraz chciałabym zaprosić Was w pewne bardzo wyjątkowe miejsce. Moja ulubiona Ula Pheleep ma dla Was coś naprawdę ekscytującego. Spełniając swoje marzenie przygotowała 4-tygodniowy kurs dla tych z Was które również marzą o popularnym blogu, o blogu który zainteresuje rzesze czytelników i dzięki któremu rozwiniecie swoje skrzydła. To jedyny taki kurs w języku polskim.  Po wszelkie szczegóły odsyłam Was tu. Od siebie mogę powiedzieć, że naprawdę polecam :)

ps. jest też konkurs dzięki któremu macie szansę zgarnąć sporą zniżkę na kurs! Więcej tu.


9 comments:

  1. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Wpis świetny, aż ci pracy zazdroszczę :)
    Ja niestety jeszcze bardzo spalam sie przy tworzeniu czegokolwiek, wiec na zmęczony mózg tylko kanapa i gazeta :) ale mam nadzieje ze uda mi sie tak rozruszać zeby tworzrnie nie kosztowało mnie az tyle wysiłku.

    ReplyDelete
  3. What a great way to relax!
    Alison x

    ReplyDelete
  4. Always amazing. Not sure ho you do it or come up with the ideas, but always inspiring. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  5. Very fantastic post,Really great way to releax.. I like it..

    Apartment Software

    ReplyDelete

Blog Archive