Papero amo




Kilka dni temu miałam przyjemność zostać gościnną projektantką na blogu Papero Amo. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda moje biurko podczas pracy proszę zajrzyjcie tu.
Oto mała zajawka:
A few days ago I had the pleasure to be the guest designer at Papero Amo blog. If you are curious on how my desk look like while working please drop by here
A little sneak peek:


Tu znajdziecie również trochę więcej o mnie - dziewczyny zapytały mnie o to gdzie szukam inspiracji, jak wygląda mój proces twórczy, o 3 ulubione produkty i t.p.

 Here you can also find something more about me - girls asked me where do I find inspiration, how my creative process look like, top 3 products etc.

Poniżej moja praca wykonana specjalnie dla Papero Amo.
Wykorzystałam stare rodzinne zdjęcie zrobione w ogrodzie mojego pradziadka. Ten ogród już nie istnieje więc zdecydowałam że fotografia zdecydowanie zasługuje na oprawienie i zapamiętanie. Dużo tu technik mixed-media. Wykorzystałam gesso, glimmer misty, chalk glimmer misty, distress stainy, paint dabber, gel medium i t.p. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

And here is my project made especially for Papero Amo.
I used old family photo taken in my great grandfather's garden. This garden does not exist anymore so I decided this photo need to be framed and saved. There is a lot of mixed-media actions, I used gesso, glimmer mists, chalk glimmer mists, distress stains, paint dabbers, gel medium etc. Hope you will like it!




Comments

  1. Thanks Kasia! It was pleasure to work with you, hope we will find more things to do together :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję z całego serca!!! ...a praca Twoja jest prześliczna:) Podziwiam to jak pracujesz z mediami.

    ReplyDelete
  3. zawsze podziwiałam "tvůj kreativní proces". :)
    fajnie widzieć cię w kolejnym miejscu. a niech świat wie!
    Czeko na Prezydentkę!

    ReplyDelete
  4. Beautiful work as always... will hop over for a look at Papero Amo - sounds like somewhere I should know about!!
    Alison x

    ReplyDelete
  5. Your work is so incredibly fascinating and oh so beautiful! WOW!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts