3/09/2013

Poszukuję... // I'm searching...

Patrząc na moje prace, nietrudno zgadnąć, że na punkcie starych zdjęć mam fioła i uwielbiam historie mojej rodziny. O tym właśnie jest strona art-journalowa, którą chcę Wam dziś pokazać. 

It's not hard to guess that I love old family photographs and family stories. And here is my new art-journal page that I made about it.

text: I'm searching

 W jej przygotowaniu pomogła mi kolekcja Echo Park Paper "Note to self". Jest tak wyjątkowa, klimatyczna, zróżnicowana i uniwersalna, że ostatnio wykorzystuję ją praktycznie w każdej swojej pracy. Inspirują mnie jej kolory i wzory, polecam każdemu, kto wciąż szuka własnego stylu, bo z nią na pewno szybko go znajdzie. Jako bazę natomiast wykorzystałam jeden z papierów od 7DotsStudio. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ponieważ są jednymi z papierów które najlepiej przyjmują "na siebie" duże ilości mediów. Więc kiedy skończy mi się papier akwarelowy używam papierów 7DotsStudio bez obaw o efekt mojej pracy.

I used Echo Park Paper "Note to self" collection. It is extraordinary, versatile and diverse so I'm using it very often last days. The most inspiring it these papers are the colors and designs, you should try those if it's hard for you to find your own style. These papers will definitely help you. As a base I choode one of the 7DotsStudio papers. Why? The answer is simple: 7DotsStudio papers are the best quality papers I've ever worked with. These are perfect for mixed-media, so if I'm out of watercolor paper I use 7DotsStudio papers.


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl

4 comments:

  1. Bardzo lubię tę pracę. Jest niezwykle klimatyczna. :)

    ReplyDelete
  2. Ух ты!! Как красиво! Очень оригинальное оформление старинных фото! Супер)

    ReplyDelete

Blog Archive