To ja, to ja! // It's me, it's me!

Zgadnijcie kto jest gościnną projektantką Primy w tym miesiącu? To ja, to ja! Nie mogę przestać się uśmiechać gdy o tym myślę. Jestem strasznie dumna, podekscytowana i szczęśliwa :) Oto moja pierwsza praca, która jest jednocześnie pracą do palety kolorystycznej Primy w tym miesiącu.

Guess who is Prima guest designer this month!? It's me! It's me! I can't stop smiling when thinking about it, I'm so proud, excited and happy :) And here is my first page matching this month Prima Palette.


Podoba Wam się? Mam nadzieję że zainspiruje do pracy z paletą ( tu ją znajdziecie) bo jest naprawdę idealna na wiosnę.

Tell me how do you like it? Hope it will inspire you a bit to work with the palette (here it is) since it's just perfect for spring. 

Prima products:
  • Printery Pressman #843496
  • Lifetime - Fasola #845520
  • 12x12 Journaling Spot Stickers - Lifetime #563509
  • Alphabet Stickers "Rosarian" #559151
  • Cotton tape #550813
  • Vintage trinkets "Sunrise Sunset" #960407
  • Wood icons "Sunrise Sunset" #960223
  • Corine Collection flowers #548841
  • Green Build-a-bauble
  • Vintage Mechanicals - Jump rings #960377
  • Vintage buttons #550776
  • Primmers white cotton flowers #558345
  • Charme rose - Nature garden #555900
  • Cling mount stamps Songbird - #555153
 I to jeszcze nie wszystko, będzie więcej moich prac dla Primy i już niedługo je opublikuję. Dwie kolejne znajdą się w kwietniowym wydaniu Prima Art-Zine. To jest naprawdę niesamowite :D
A skoro wciąż mówię o Primie, to pamiętajcie proszę o moim kolejnym show Live with Prima. To już niedługo, będziecie ze mną?

And that's not all, I made more works for Prima and I will show them very soon. And two of my new works will be published in April issue of Prima Art-Zine. Oh, this is soooo awesome :d
And if I'm still talking about Prima today let me remind you about my next Live with Prima show, it will be very soon. Will you be there with me?


Comments

  1. Będziecie ze mną? Będziemy! :D

    ReplyDelete
  2. Simply and perfect!!!! Stunning color...and the photo is amazing, cute cat!!!! ^_^

    ReplyDelete
  3. Congrats! Well deserved!

    ReplyDelete
  4. Hi :) Im a big fan! Just want to show you, that I have liftet one of your layouts. Hope you like it! :D http://dideriksen86.blogspot.dk/2013/03/journal-it.html

    ReplyDelete
  5. congratulations!! this is a beautiful page!!

    ReplyDelete
  6. GRATULACJE!!! ALE SUPER! Cudowna praca! Ja będę ale niestety tylko duchem! POWODZENIA!!! Jestem bardzo ciekawa co wyczarowałaś tym razem! ♥

    ReplyDelete
  7. Love it! and yes can't wait for your new Prima video!!!

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się absolutnie. :)

    ReplyDelete
  9. Ой, такая милая страничка!!! Такие цвета замечательные!
    Влюблена)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts