3/22/2013

To make housework easier

Kilka tygodni temu zdecydowałam, że muszę zacząć coś nowego. Myślałam o swoich inspiracjach, zastanawiałam się co inspiruje moich przyjaciół oraz o tym co razem możemy stworzyć. Wtedy przyszedł mi do głowy ten pomysł.

Muzyka jest moją największą inspiracją i nie mogę tworzyć bez niej. Jest wszędzie ze mną, wczesnym rankiem gdy się maluję, w moich słuchawkach gdy jadę do pracy i przez cały dzień. Ale przede wszystkim wieczorem gdy przygotowuję kolację, spędza czas z najbliższymi i tworzę. Muzyka inspiruje mnie i sprawia że czuję się bezpiecznie. Jednak chciałabym również wiedzieć jaką muzykę kochają moje przyjaciółki i jakie są ich ulubione piosenki. Dlatego zaprosiłam Agnieszkę-Annę, 2:16, Anai i Finnabair abyśmy stworzyły coś wspólnie. Zgodziły się i nie mogłam być bardziej szczęśliwa. :)

A few weeks ago I decided to start something new. I was thinking about my inspirations, wondering what is inspiring to my friends and what we can make together. And then this idea came to my mind.

Music is my greatest inspiration and I can't create without it. Music is everywhere with my, in early morning while doing a makeup, in my headphones when I go to work and through the whole day. And most of all in the evening, while preparing dinner, spending time with my boyfriend and creating. Music inspires me and makes me feel comfortable. But I also want to know what my friends love and what are they favorites songs. So I invited Agnieszka-Anna, 2:16, Anai and Finnabair to create something together. They said yes and I couldn't be more happy :)

A jeśli zastanawiacie się czemu my to robimy... oto nasza odpowiedź:

And if you are wondering why we are doing this... here is our answer.



A więc jesteśmy tu razem (ok, tym razem bez Finn ale ona pracuje bardzo ciężko), od teraz przez kilka najbliższych miesięcy będziemy słuchać swoich ulubionych piosenek, piosenek które zmieniły coś w naszym życiu lub były najbardziej inspirujące. Przy piosence zawsze będzie wyjątkowa historia, więc czytajcie uważnie.


So here we are together (ok, this time without Finn, but she is really hard working girl), from now on for a few next months we will listen to our favorite songs, songs that changed our lifes, or were the most inspiring. There is always a special story behind the song so read carefully.

Pierwszą wybrała Agnieszka-Anna.
Kim jest Agnieszka-Anna? Hm... na pewno kimś bardzo wyjątkowy dla mnie, zawsze urocza, sympatyczna z niezwykłą osobowością, ciepła, optymistyczna, bardzo wyrozumiała. W jej towarzystwie zawsze czuję się wyluzowana :) A gdy tylko mam warsztaty zawsze jest ze mną! Jest wspaniałą artystką. Oto blog Agnieszki-Anny.

The first song is from Agnieszka-Anna.
Who is Agnieszka-Anna? Well, she is someone very special to me, always charming, easy-going with original personality, warm and optimistic, always understanding. She always makes me feel very comfortable. And if I have classes she is always there with me :) She is a great artist. I love her works. Here is Agnieszka-Anna's blog
Agnieszka-Anna choose Peter Gabriel's song "Red Rain":

"Red Rain to kawałek który swojego czasu bardzo mocno na mnie działał. Było to w czasie kiedy moimi emocjami rządziły silne namiętności. Zamykałam oczy i czułam strugi czerwonego deszczu spływające po mnie. Przełożyłam te emocje na papier i wtedy wydawały mi się bardzo mocne i wyraziste. Byłam pewna, że każdy kto zobaczy te prace poruszony będzie ich siłą. Z biegiem czasu uczucia wyblakły i czerwień nie miała już krwistego koloru, a prace stworzone wtedy nie wydają mi się już tak wymowne. Sentyment do piosenki jednak pozostał. Dzisiaj na nowo próbuję zmierzyć się z tym kawałkiem."


"Red Rain is a song that at some point in my life had a very powerful effect on me. It was a time of intense emotions and passions. I would close my eyes and feel the red rain falling down on me. I took those emotions and transfered them onto paper. They seemed so strong and vivid. I was certain that everyone who would see the pieces I created would be moved by their strength. As time went by, the emotions faded, red was not that blood-red anymore and the artwork I created at the time doesn't seem to me so meaningful any more. However, I am still fond of the song so I decided to face this music again."
 

Bardzo nas to zainspirowało i od razu przystąpiłyśmy do pracy. Oto one:

We felt very inspired and immediately started working. Here are our works:












I moja:
And mine:


Co uważacie o naszym projekcie? Czy tak jak my czujecie się zainspirowane? Jeśli tak to proszę przyłączcie się i stwórzcie pracę pod wpływem "Red rain". Zostawcie link do swojej pracy poniżej. Chętnie pokażę tuWasze prace.

What do you think about our project? Do you feel inspired too? If you do please join us and prepare something inspired by "Red rain" song. Leave the link to you work below. I would love to show your work here, on the next blog post.

21 comments:

  1. Świetny projekt, jak i Wasze prace dziewczyny. Zainspirowały mnie :)

    ReplyDelete
  2. cudne wszystko! i ten obrazek, którym zilustrowałaś naszą akcję i te prace. Każda tak inna i unikalna. I teraz czuję się zainspirowana na nowo!
    Bardzo dziękuję za to wyróżnienie, jakim jest znalezienie się w tym szacownym gronie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A te ilustracje to akurat Eliza nam wyluszczyla. Jak zwykle druga ma obrazek i slowo na kazda okazje :) i to ja dziekuje ze jestes z nami :))

      Delete
  3. Wszystkie znam Was osobiście. Ze wszystkimi z was jestem związana zawodowo :) Połowa z Was jest tymi, z którymi rozmawiam najczęściej :):):) Wszystkie Was bardzo lubię i bardzo cenię. Niesamowite grono :) Fantastyczny projekt i super inspiracje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to naprawde dobralysmy sie :) bardzo bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba.

      Delete
  4. What a wonderful way to create inspiration - and what wonderful projects as a result - beautiful work from everyone!
    Alison x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh you are always so sweet! Thank you for you kind words. Hugs :*

      Delete
  5. Petera Gabriela bardzo lubię i nie raz jego muzyka towarzyszyła mi przy tworzeniu. Może spróbuję i z Red Rain. :)

    Pomysł naprawdę dobry.

    ReplyDelete
  6. Coś pięknego, oniemiałam z zachwytu!!!

    ReplyDelete
  7. genialny pomysł, a Wasze prace... ehhh! powzdycham sobie.. ehh!

    ReplyDelete
  8. To jeden z tych pomysłów, o których można by rzec - idealnie, w sedno samo :)

    ReplyDelete
  9. fajnie byłoby dołączyć - pierwszym powodem dla mnie byłby wybrany utwór :), ale mam wątpliwości czy podołałabym zadaniu - Wasze prace są niesamowite, przy tworzeniu swojej gdzieś z tyłu głowy miałabym zawsze obraz i jakość tych które tu dziś zobaczyłam, szczególnie 2:16 - DOSKONAŁA! nawet jeśli nie stworzę nic sama to przyjemnie będzie obserwować kolejne Wasze prace!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja droga, tu obowiazuje absolutny zakaz takiego myslenia! Czemu mialabys nie podolac? Przeciez tu nie ma zadnych wymogow, wytycznych ani ograniczen. To zabawa i przyjemnosc a nie sprawdzian. Po prostu posluchaj i rob. Nie moge doczekac sie efektu. Pozdrawian i dziekuje za odwiedziny.

      Delete
  10. Zaniemówiłam z zachwytu, z zasłuchania, bo uwielbiam między innymi ten utwór Peter'a.
    Wspaniałe prace, wspaniałe kreatorki, chylę czoła i podziwiam :)

    ReplyDelete
  11. What a cool idea.... Peter G is one of my FAVE artists of all time and I LOVE that song.... I never think to use music to inspire my creations, but this has got me thinking... Beautiful work by all!

    ReplyDelete
  12. Pomysł genialnyyy :D już się zasłuchuję ^^

    ReplyDelete

Blog Archive