3/27/2013

Ulubione kolory // Favorite colors.

Już tylko kilka godzin do mojego następnego show Live with Primma. Czy będziecie ze mną? Byłoby wspaniale :) Tu znajdziecie szczegóły.

It's only a few hours to my next Live with Prima show. Will you be there with me? Would be great :) Here are the details.
  
Zapraszam o godzinie 20. Oto link do kanału.
It's at 12:00pm PT/ 3:00pm ET/ 7:00pm GMT
Will you be there with me? Here is the link to the channel.


* * *

Dziś chciałabym Wam pokazać pracę, którą przygotowałam na ostatnich prowadzonych przeze mnie warsztatach mixed-mediowych. Uwielbiam techniki, które tu wykorzystałam. Warstwowe stemplowanie, maskowanie, dużo mgiełek i farb. Czy może być coś wspanialszego?

Today I want to show you my new art-journal page that I made on my mixed-media classes last week in Warsaw. I love techniques used here and I was so happy to share them with  my students. Layered stamping, stenciling and a lot of mists and paints. Can be there something better?




Wykorzystałam wspaniałe papiery 7DotsStudio z jednej z najnowszych kolekcji "The Queen's Heart". Przemyciłam tu też kilka materiałowych elementów Prima i chipboardów Studio Calico. Użyłam zestawienia kolorów, które już od dłuższego czasu jest jednym z moich ulubionych i najbardziej inspirujących.  
I used some beautiful 7 Dots Studio papers from The Queen's heart collection. You can find here also some Prima canvas elements and chipboards from Studio Calico. Oh, and this color palette is one of the most inspiring to me.

Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl

8 comments:

  1. Always guaranteed to find inspiration here! I will watch your show if I can find the time!

    ReplyDelete
  2. Beautiful blue!!! I need it!!!! ^_^

    ReplyDelete
  3. So gorgeous - an amazing technique!
    Alison x

    ReplyDelete
  4. This is an unbelievably great piece of art

    ReplyDelete
  5. Waoo!!!
    What a great Art,beautiful blue color.so lovely..
    Kerala Vacation Packages

    ReplyDelete

Blog Archive