Breath me.

Witajcie! Dziś ten wyjątkowy dzień gdy mamy dla Was kolejną inspirującą piosenkę. Mam nadzieję, że spodobał Wam się nasz projekt, który roboczo nazwałyśmy "Music - to make housework easier".

Hello! Today is that special day when we've got another song to inspire you. Hope you liked our project which we tentatively named "Music - to make housework easier".



O co tu chodzi? Wszystkie kochamy muzykę i chcemy podzielić się z Wami naszą inspiracją. Oto dlaczego ten projekt przyszedł mi do głowy. Raz w miesiącu, tu na blogu znajdziecie jedną z naszych ulubionych piosenek i inspirowane nią prace. 
Jesteśmy pięcioma pasionatkami: Agnieszka-Anna, Anai, 2:16, Finnabair i ja, Czekoczyna.
Zawsze możesz się do nas przyłączyć. Po prostu zostaw link do swojej pracy (inspirowanej piosenką tego miesiąca) poniżej. Z przyjemnością pokażę Wasze prace w następnym poście.

What it is all about? We all love music and we want to share with you our inspiration. And that is why this project came to my mind. Once a month, here on the blog, you will find one of our favorites songs and our works inspired by it. 
We are five passionate: Agnieszka-Anna, Anai, 2:16, Finnabair and me, Czekoczyna.
 You can always join us. Leave the link to you work (inspired by this month's song) below. I would love to show your work here, on the next blog post. 

Tym razem piosenkę wybierała Anai. Anai jest jednym z artystów którzy robią na mnie ogromne wrażenie. Jej wyjątkowy i niepowtarzalny styl był jedną z moich pierwszych inspiracji i myślę, że mogę śmiało powiedzieć że jej prace były jednym z powodów i największych inspiracji do tworzenia. Aniu, dziękuję Ci, jesteś niesamowita. 
Oto blog Anai. Wiem, że utkniecie tam na dłużej :)

This time Anai choose song for us. Anai is one of the most impressive artists to me. Her unique and very uncommon style was one of my very first inspirations and I think I can certainly say that her works were one of the reasons and greatest motivations to create. Here I want to say thank you Ania, you are amazing.
Here is Anai's blog, I'm sure you'll stuck there for longer :)

A teraz czas na kilka słów od Anai i jej piosenkę.

And now is the time for Anai's choice and few words from her:

 
Piosenka, która stała się inspiracją do stworzenia poniższych prac, towarzyszy mi już od kilku lat.

Po raz pierwszy usłyszałam ją w finałowym odcinku serialu "Sześć stóp pod ziemią".
Klimat serialu jest dla mnie osobiście nierozerwalnie z nią związany, więc jeśli macie ochotę zobaczyć ją właśnie w tej serialowej wersji zamiast oryginalnego teledysku - zapraszam tutaj:



The song, which became the inspiration for our works, goes everywhere with me for several years.

I heard it for the first time in the final episode of the TV series "Six Feet Under".
The atmosphere of the show (for me personally) is inseparably connected with it, so if you'd like to see it in the show's version instead of the original music video - feel free:


Sia - "Breath me"



Był czas, gdy słuchałam tej piosenki non stop zapętlonej na moim odtwarzaczu mp3 chodząc po mieście. Niesamowita muzyka, bardzo charakterystyczny głos i ten niesamowity tekst - dla mnie to takie bardzo specyficzne wydanie kobiecości... Myślę, że nawet najsilniejsze i najbardziej niezależne z nas czują się czasami małymi zagubionymi dziewczynkami potrzebującymi pomocy. Czy się mylę?

There was a time when I listened to this song non-stop looped on my mp3-player when I was walking around the city. Amazing music, very distinctive voice, and this amazing text - for me it is a very special type of femininity ... I think that even the strongest and most independent of us feel sometimes like the lost and needy little girls. Am I wrong?

A oto nasze prace:

And here are our works:






 2:16




 "Piosenka ma niesamowity, przejmujący nastrój. Przyznam, że nie znałam jej wcześniej, ale odkąd usłyszałam - siedzi mi w głowie.
Nastrój... od razu czułam, co  chcę zrobić...i potem pojawiło się to zdjęcie, samo wskoczyło mi w ręce. I wtedy wszystko stało się jasne."


And mine:


Ta piosenka przypomniała mi chwile, gdy słuchałam Sia słuchałam bez przerwy. To był czas w którym targały mną wielkie emocje i w pewnych momentach czułam się bardzo zagubiona. Właśnie o tym jest ta strona.

This song reminded me about the moments when I listened to Sia constantly. It was a time of intense emotions and sometimes I felt lost.

Mam nadzieję, że podoba Wam się to co przygotowałyśmy :) Muszę przyznać że jestem pod ogromnym wrażeniem prac dziewczyn. Każda z nich zapiera dech w piersiach a gdy zobaczyłam je razem naprawdę nie mogłam wydusić z siebie zbyt wiele.

Hope you like what we've done ;) I have to tell you I'm totally impressed by girl's works. each one is breathtaking and when I saw how they look together... just big wow! 

 * * *

Ostatnio Ciri zdecydowała się przyłączyć i stworzyła piękna i niepowtarzalną pracę inspirowaną piosenką "Red rain". Dziękuję Ciri :*

Last time Ciri decided to join us and what she created is beautiful and extraordinary page inspired by "Red rain" song. Thank you Ciri :*





Comments

  1. Very nice projects ladies !!!

    ReplyDelete
  2. uwielbiam tą piosenkę również <3 świetne prace!!

    ReplyDelete
  3. Niesamowite to uczucie patrzeć na te wszystkie prace. Każda inna, a jakże charakterystyczne wszystkie dla autorek. I tak cholernie poruszające!
    Wielkie dzięki Kasiu :* Za zaproszenie do tego projektu i każde miłe słowo.

    ReplyDelete
  4. FANTASTYCZNE prace!!! JESTEŚCIE NIESAMOWITE!!! Dzięki Kochane za tak wspaniałe inspiracje!!! ♥

    ReplyDelete
  5. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    ReplyDelete
  6. Niesamowicie poruszający utwór! Dziękuję Wam dziewczyny! :*

    ReplyDelete
  7. Wow! What an inspiration! Loved watching the clip along with listening to the song! Missed this series altogether! Love the colours you have used and loved seeing the other interpretations! Chrisx

    ReplyDelete
  8. to jeden z najciekawszych projektów, w których wzięłam udział. po raz kolejny niesłychanie fascynują mnie efekty. i już wyglądam następnego odcinka. i w skrytości marze o kolejnej rundzie... :)

    ReplyDelete
  9. Zrobiłam, zrobiłam ;) Nie są to moje kolory co prawda, ale tworzenie było jak najbardziej przecudowne! :)

    ReplyDelete
  10. Widzę,że wszystkie macie podobne doświadczenia jak ja z tą piosenką. Znam ją od dawna, a kilka tygodni temu tylko ona była w stanie mnie usypiać i tylko jej mogłam słuchać na okrągło...
    Na pewno się skuszę :)

    ReplyDelete
  11. piękne są te Wasze prace:) ja też nieśmiało dorzucam swoją: http://minajuveler.blogspot.com/2013/07/192-ive-lost-myself.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts