Mój piękny, kolorowy świat // My beautiful, colorful world.

Dziś chcę Wam pokazać kilka moich prac przygotowanych specjalnie dla design teamu 7 Dots Studio. Zobaczycie w jaki sposób wykorzystuję najnowsze kolekcje tego producenta.

Today I want to show you a few of my works made for 7 Dots Studio design team. You will see here how I use papers from new collections.

Papier Thunder of the sea z kolekcji Love is in the air jest dla mnie jednym z najbardziej inspirujących. Uwielbiam jego kolory i wzór, więc gdy tylko znalazłam w moich zbiorach to zdjęcie i zdałam sobie sprawę że idealnie pasuje do papieru, od razu zaczęłam pracę nad nowym scrapem. Chciałam by był trochę bardziej kobiecy niż moje ostatnie prace, więc swoje miejsce znalazły tu też piękne kwiaty i delikatne stemplowanie. Użyłam również papierów z kolekcji All I Ever.

“Thunder of the sea” paper from “Love is in the air” collection is one of the most inspiring papers to me. I adore the colors and the pattern so when I found this photo in my collection and realized it matches this paper perfectly I immediately started working on new layout. I wanted it to be more feminine than my last creations and that is why I used some beautiful flowers and delicate stamping. I also used some papers from “All I Ever” collection.




 Love is in the air – Thunder of the sea
All I ever – stickers 12×12
Love is in the air – Whisper of the tree
Love is in the air – Illusion
All I ever – Vanilla buttercream

 * * *
 
 Poniższa strona jest inspirowana bardzo wyjątkowym wierszem Rafała Wojaczka “Nigdy nie otwierać okna” – autora bliskiego mojemu sercu. Dla mnie ten wiersz jest o samotności, opuszczeniu, o przegranej i niespełnionych wysiłkach.

 This page is inspired by one of the very special Polish poems by Rafał Wojaczek who is very close to my heart. It is hard to me to translate it in english but I can tell you that as for me it’s about the windows that should never be open, about loneliness and abandonment, and also about fighting a losing battle, trying hard but fail.





 Cóż mogę więcej powiedzieć? Hm… to moja interpretacji, może być błędna, ale zdecydowałam że ten wiersz będzie wyglądał wspaniale z papierami The Queen’s heart.

 What can I say more about it? Well… it’s my interpretation and it might be not good but I decided that this poem will look great with papers from The Queen’s heart collection.

 The Queen’s Heart – For A Reason
The Queen’s Heart – Just remember
The Queen’s Heart – I wanna be…
The Queen’s Heart – Way of life

* * *

 A oto moja ostatnia praca jaką dziś dla Was przygotowałam. To mała, stara książka którą zalterowałam na ostatnich warsztatach. Pracowaliśmy z najnowszymi kolekcjami 7DotsStudio. Na okładce znajdziecie fragmenty papierów z kolekcji The Queen’s Heart, które naprawdę uwielbiam. A co będzie w środku? Zobaczycie niebawem


 And here is my last work that I wanted to show you today. It is a small altered old book that I created on my last classes. We worked with 7 Dots Studio newest collections. On the cover you can find pieces of The Queen’s heart papers that I really love. What is going to be inside? Well, I show you soon.



 The Queen’s Heart – Just remember
The Queen’s Heart – Army of love
The Queen’s Heart – For A Reason


Comments

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! jak zobaczyłam pierwszą pracę to miałam wrażenie, że spadnę z krzesła! Takie zawirowanie w mojej głowie spowodował ten fiolet! Po mistrzowsku "rozniosłaś" kolory ze zdjęcia na całego scrapa!

    ReplyDelete
  2. Nooo, ten pierwszy to chyba Twoja najlepsza praca ever!

    ReplyDelete
  3. Kolory na Twoich pracach tak płynnie przechodzą jeden w drugi, te prace są tak pięknie "namalowane", można za kazdym razem coś nowego odkryć i zachwycić się znowu i znowu...

    ReplyDelete
  4. Ten LO to dla mnie kwintesencja tego, co kocham WIOSNĄ :-) Delikatny, cudnie kolorowy, optymistyczny i wywołujący uśmiech. Często będę sobie na niego patrzeć :-)

    ReplyDelete
  5. Mówiłam już, że kocham twój talent? :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej ja byłam najpierwsza w tej materii xP hiahia

      Delete
  6. Brilliant work.. the journal pages especially made my heart skip a beat!
    Alison x

    ReplyDelete
  7. Mnie się najbardziej podoba journalowa strona :) i ten wiersz - jest cudowny! Muszę go dłużej przetrawić :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie, delikatnie, kobieco, zmysłowo, smacznie, cudownie!

    ReplyDelete
  9. Можно я напишу так, без перевода) Мне очень нравится ваше творчество, обожаю и всегда смотрю классы. Жаль что слишком мало их на канале Прима. Очень хочу научиться данному стилю, но боюсь не получится у меня.

    ReplyDelete
  10. love it Kasia! I am loving the pinks and purples....you hinted that your next kit at Scrapbook diaries might be more feminine....I hope this is what you had in mind!!!! Would buy it for sure!

    ReplyDelete
  11. Thank you. Yes, that's exactly what's on my mind actually. I just started working on my new kit for the scrapbook diaries and it's much more feminine than my last one.

    ReplyDelete
  12. Oh my! That purple hue is DIVINE! WOW! You would make an awesome Prima Flower Girl! :)
    Your work is incredible!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts