4/09/2013

My Prima Place

Dziś chcę się z Wami podzielić czymś bardzo ekscytującym dla mnie. Moje dwa scrapy zostały opublikowane w kwietniowym magazynie "My Prima Place". Przygotowałam je specjalnie do tego wydania i muszę się przyznać, że pracowało mi się nad nimi wyśmienicie. Po prostu kocham pracować z produktami Primy, ale czy ktoś tego nie kocha? :)

Today I want to share with you something very exciting to me. Two of my layouts were published in April "My Prima Place". I made them especially for this issue and I have to tell you - I really enjoyed it, just love working with Prima stuff. But who don't, right? :)

Oto moje prace. Pierwsza jest o prababci a druga o oczekiwaniu na wiosnę.

Here are my works. The first one is about my great grandmother, the second one about waiting for the spring to come. 




Jeżeli chcecie poznać historię jaka ukrywa się za powyższymi pracami, dowiedzieć się czegoś więcej o mnie, zobaczyć zbliżenia lub po prostu obejrzeć więcej pięknych prac od innych projektantek, kliknijcie poniżej.
ps. jak możecie zobaczyć moja praca jest na okładce, to naprawdę super, tak się cieszę :)



If you want to know the story behind this layouts, know something more about me, or maybe you want to see some close-ups, or see some more beautiful works from other designers, click below:
ps. oh, as you can see one of my pages is on the cover, woohoo! I'm so happy :)


16 comments:

  1. Ta praca z prababcią podbiła moje serce!

    ReplyDelete
  2. Nie masz litości dla zwykłych śmiertelników, nic a nic!

    ReplyDelete
  3. Happy for you! This is so well deserved - Congratulations! Chrisx

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Obydwie prace są fantastyczne! Napatrzeć się na nie nie mogę :) Pozdrawiam! (komputer mi wariuje i usunęło poprzedni komentarz :( )

    ReplyDelete
  6. Gratulacje! Przecież wiadomo wszystkim, że twoje prace to prawdziwe Dzieła!

    ReplyDelete
  7. WOW!!! GRATULACJE!!! FANTASTYCZNE prace! Szczególnie ta z prababcią podbiła moje serce! UWIELBIAM Twoje srapy! :-)

    ReplyDelete
  8. stunning!! congrats on the publication- that magazine is amazing!! my favorite layout is the one of your great grandma- the colors are beautiful!

    ReplyDelete
  9. Obie prace są po prostu GENIALNE!

    ReplyDelete
  10. Amazing work again. You are beyond talented.

    ReplyDelete
  11. OMG niesamowite prace!!! gratulacje!

    ReplyDelete
  12. Stunning layouts!
    Alison x

    ReplyDelete
  13. I just want to say these are looking fantastic...

    Villas in Tuscany

    ReplyDelete

Blog Archive