4/07/2013

Świetna zabawa! // Great fun!

Dziś chciałaby pokazać Wam kilka zdjęć z moich ostatnich warsztatów w Warszawie na Rękodzielniku. Było super! To były wspaniałe chwile. Dziewczyny były niezwykle utalentowane, jestem pod wrażeniem.

Hello! I'm here today to show you some photos from my last classes in Warsaw. It was super fun! I had really great time with my talented students. Girls were so talented, I'm very impressed. 


Uwielbiam prowadzić warsztaty! Dzielenie się swoją pasją i pokazywanie jak pracuję jest czymś co naprawdę dodaje mi skrzydeł. I będzie jeszcze więcej warsztatów. Całe lato zaplanowane :) 
Najbliższe to dwa warsztaty na kolejnym Rękodzielniku 11-12 maja w Warszawie. Jednym z nich będzie warsztat "30 mediów", drugi to jeszcze tajemnica ale przyznam że mnie samą zaskoczyła tematyka którą zdecydowałam się "ugryźć" :)

I love having classes! Sharing my passion and showing my process is something that really gives me the wings to create more. And there will be much more classes here in Poland, just can't wait!

5 comments:

  1. 11 maja? no to się cudownie składa :D

    ReplyDelete
  2. warsztaty były obłędne! dziękuję

    ReplyDelete
  3. Oj tylko pozazdrościć takich warsztatów... może kiedyś i mi się uda na takich być? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. if the table full of stuff is any indication of the amount of fun you had- it looks like it was a total blast!! i wish i were closer- it would be amazing to take a class from you!

    ReplyDelete
  5. Looks like an amazing class... so much lovely stuff being created!
    Alison x

    ReplyDelete

Blog Archive