4/18/2013

Warszawo, bądź gotowa!

Sorry, but this time only in Polish. It's about my new classes in Warsaw.
But stay tuned, I will got something very special and exciting for you tommorow :)

Dziś mam przyjemność zaprosić Was na kolejną, bardzo mixed-mediową edycję Rękodzielnika. Już w drugi weekend maja w Warszawie będziecie mogły wziąć udział w moich dwóch nowych warsztatach. Pierwszy z nich to "30 mediów".


Jestem bardzo podekscytowana tym warsztatem, naprawdę nie mogę się doczekać. Lubię skupiać się na technikach i możliwościach jakie dają różne preparaty. Jednak prawdziwym zaskoczeniem (szczególnie dla mnie samej ;p) będzie warsztat kartkowy który poprowadzę - "W kobiecych kolorach".

Nad kartkami w tym stylu będziemy pracować:




Wszystkie warsztaty są hojnie sponsorowane przez sklep Mixed-Media Place:



Co Wy na to? Dodatkowo dla każdego kto zapisze się na oba warsztaty przygotowałam zniżkę. Szczegóły i zapisy na mailu: czekoczyna@gmail.com

Moja ekscytacja sięga zenitu, tym bardziej że to już tak nie długo. 
Rękodzielnik odbywa się w Warszawie, w Zespole Szkół Nr. 56, ul. Jana III Sobieskiego 68

 * * *

A jeżeli nie możecie wziąć udziału w warsztatach w Warszawie to może bliżej Wam do Wrocławia? Pamiętajcie, że będę na Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych  z warsztatem "30 mediów". Szczegóły tutaj.

1 comment:

  1. WOW!!! REWELACJA!!! Czeko ta kartka jest GENIALNA!!! Koniecznie rób więcej kartek! O buuuu 11 maja nie mogę... Bardzo żałuję, bo już mi poprzednie warsztaty przeszły koło nosa... Może następnym razem się uda!!! ♥

    ReplyDelete

Blog Archive