Moje kwietniowe ulubione // My April favorites.

 Nie mam pojęcia kiedy zniknął kwiecień. Wydaje się że nie miałam zbyt wiele czasu dla siebie. Ale teraz jestem bardzo podekscytowana majem - to mój ulubiony miesiąc i nie mogę przestać myśleć o imprezach na świeżym powietrzu, długich wieczornych spacerach i tym że wreszcie będę mogła nosić swoje letnie spódnice. 
W zasadzie kwiecień nie był też taki zły. Chcecie wiedzieć jak mi minął i co mnie inspirowało? Proszę bardzo!

I have no idea where the April has gone, seriously. It seems like I had not a lot of time only for myself. But now I'm so very excited about the first day of May - this is my favorite month and I just can't stop thinking about all of these outdoor parties we are going to have, long walks in the evenings and wearing my favorite summer skirts. 
Actually my April wasn't that bad too. Want to know what inspired me and what I was doing? Okay, so here we go!

1.  Jeździłam na rowerze do pracy. Zaczęłam w drugiej połowie miesiąca, bo na jego początku przecież wciąż jeszcze padał śnieg. Ale teraz już go nie ma i mogę cieszyć się swoim rowerem codziennie. Uwielbiam to!

 I was riding my bike to work. I started in the second half of the month because at the beggining of April we still had snow in Poland. But we don't have it anymore and I can enjoy my ride everyday. Just love it!

{source}
2.  Deezer - sprawił mi dużo przyjemności. Teraz mogę mieć swoją muzykę przy sobie gdziekolwiek jestem.

Deezer - I had a lot of fun with this application and now my favorite music is with me everywhere I go.

{source}
3. Szmaragd! Cóż mogę powiedzieć więcej? Po prostu uwielbiam! Niedługo pokażę Wam pracę inspirowaną tym kamieniem.

Emerald! Do I have to say anything more? Just love it! And you will see my page inspired by it very soon.


{source}
4. Koktajle, smoothie - nie ważne jak powinno się na nie mówić, po prostu są przepyszne i idealnie pasują by świętować rozpoczęcie wiosny. Na dziś proponuję odrobinę bananów, truskawek i dużo arbuza. Mmm!

Smoothies, coctails - whatever you call it it's always delicious and just perfect fot the beggining of spring. I really loved them and as for today may I suggest you a little bit of banana, strawberries and a lot of watermelon. Mmm!

{source}


5. Doodling to świetny sposób na pozostanie kreatywny. Niedbały i beztroski, niezbyt piękny ale daje energię by tworzyć więcej.

Doodling as a way to stay creative. Careless, not so beautiful but giving wings to make something more.



6. "Mroczna kraina". Tak, wiem że nie jest to film najwyższych lotów. Prawdopodobnie nie jest nawet ani trochę dobry. Kiczowaty, bezsensowany ale polubiłam go. Uwielbiam fily noir. Jeśli Wy też to koniecznie musicie go zobaczyć :)

"Dark country" film. Okay, I know it is nothing special, probably it's not even good. Trashy and worthless but I love it. I really adore film noir. So if you do like such films too you should watch it for sure :)


7. Otwarcie wystawy mojej Mamy - to było wielkie wydarzenie dla całej naszej rodziny. Był to również Jej ogromny sukces.

My Mom's exhibition opening - that was a very exciting even for our whole family. And it was also Her huge success


8. "Music to make housework easier" - to nasz nowy projekt. Nadal jestem niezmiernie szczęśliwa że tak utalentowane dziewczyny zgodziły się dołączyć. Tu znajdziecie szczegóły.

"Music to make housework easier" - that's our new project. I'm still so very happy that these talented girls wanted to join me. Here you will find the details:

{source}
9. Dzięki Janene z The Scrapbook Diaries odkryłam farby i spraye ArtAnthology. Myślę że teraz już nie potrafię bez nich żyć. Jeżeli kiedykolwiek będziecie miały możliwość wypróbowania nie marnujcie czasu. Nigdy nie odmawiajcie ArtAnthology :d

Thanks to Janene from The Scrapbook Diaries I discovered ArtAnthology paints and sprays and from now on I think I couldn't live without them. If you ever have the possibility to try them don't waste your time. Never say no to ArtAnthology! :d


10. I jeszcze raz o muzyce. Zakochałam się w albumie "Devotion" Jessie Ware.

And once again as for music I fell in love with Jessie Ware "Devotion" album. 


Comments

  1. Jessie Ware - polubiłam od pierwszego słyszenia ;)

    ReplyDelete
  2. Love the inspiration as always!

    ReplyDelete
  3. I always feel happy and inspired after visiting here....love your taste in music too. xx

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts