5/07/2013

Nowe miejsce // New Place

 Tak, nowe miejsce i mam na myśli bardzo Mixed Mediowe miejsce, czyli Mixed Media Place! Od dziś będę tam jedną z projektantek. Czy wyobrażacie sobie jak szczęśliwa i zaszczycona jestem? Zespół jest niewiarygodnie utalentowany i szczerze mówiąc jestem trochę zestresowana, ale mam nadzieję że moje prace dostarczą Wam inspiracji.

 Yes, new place and I mean Mixed Media Place! From now on I'm one of the designers.Can you imagine how happy and honoured I am? The Team is so outstandingly inspiring and to be honest I'm a little stressed out, but I hope that my work will provide you inspiration.

Agnieszka-Anna
Anai
Justi 
Tusia



Jeśli mnie znacie wiecie jaką wielką miłością darzę techniki mixed-mediowe. Jestem pewna że to nowe wyzwanie będzie dla mnie czystą przyjemnością.
Koniecznie odwiedźcie nie tylko sklep,  ale również blog  i galerię flickr.

If you know me you also know that I love using some mixed-media techniques so I'm sure this new challenge will be just a pleasure for me. Be sure to check not only Mixed Media Place shop but also their full of inspiration blog and flickr gallery

8 comments:

Blog Archive