5/20/2013

Potrzebuję różu! // Need more pink!

 Dziś na blogu Mixed Media Place mamy nowe wyzwanie. Brzmi świetnie, prawda? W tym miesiącu tematem są farby akrylowe.

Today we have new challenge on Mixed Media Place blog. Sounds like fun, right? This month's subject is "How U use... acrylic paints"

 
 
 
 
 
 
Zdecydowałam ozdobić okładkę swojego art-journala. Używam farb akrylowych bardzo często. Tym razem pokryłam białą Distress Paint swój chipboard, a następnie po wyschnięciu pokryłam go bezbarwnym UTEE, które świetnie spisuje się w połączeniu z farbami. Jeśli chodzi o tło to pokryłam je kawałkami papierów i dodałam gesso oraz pastę strukturalną aby uzyskać ciekawą fakturę. Kolejnym krokiem były kolory i postanowiłam wybrać farby Silks. Użyłam koloru Pink Azalea nakładając go starą kartą kredytową. Uwielbiam Silksy za to, że tak są tak łatwe w użytkowaniu i uniwersalne. Możesz bez problemu i szybko stworzyć z nimi kolorowe tło lub dodać tylko po to by podkreślić detale.

I decided to embellish the cover of one of my art-journals. I use acrylic paints very often. This time I covered the chipboard with white Distress Paint and then, after drying I made a coat with clear UTEE which works perfectly with acrylic paints. As for the background I covered it with pieces of papers and then added some gesso and modeling paste to create the texture. The next step was adding some colors to it, I decided to choose Silks this time. I used Pink Azalea color and applied it with an old credit card. I found Silks very easy to use and also very versatile. You can create beautiful background without any effort or add them only to emphasize the details.
 
Zajrzyjcie tu aby oglądać przepiękne prace innych projektantek i wziąć udział w wyzwaniu.
 
Please, drop by here to see beautiful works from other designers and join the challenge.
 
I used: | Użyłam:
 

10 comments:

  1. Beautiful Kaisa!! Love this album! :)

    ReplyDelete
  2. Absolutely stunning work!
    Alison x

    ReplyDelete
  3. piękna okładka
    nawet róż mnie u ciebie przekonuje

    ReplyDelete
  4. baaardzo lubię tu do Ciebie zaglądać .. :)
    piękna praca :)

    ReplyDelete
  5. Stunning is right. (as always)

    ReplyDelete
  6. So nice and lovely layouts ..It,s nice post.
    Apartment Software

    ReplyDelete
  7. uwielbiam czytać, jak piszesz o mediach. nic nie rozumiem ;)
    a praca jak zawsze cudowna :)

    ReplyDelete

Blog Archive