Prosimy nie regulować odbiorników // Please do not adjust your set

Tak, uwielbiam wiosnę. Tak, uwielbiam krzykliwe kolory i tagi. Więc czemu by tego nie połączyć i nie stworzyć czegoś co naprawdę opisuje mój aktualny nastrój? A więc oto jest, mój nowy, jaskrawy i błyszczący mixed-mediowy tag.

Yes, I do love spring. Yes I do love vivid colors and tags. So why don't combine these things and create something really showing my actual mood? And so here it is, my new bright and flashy mixed-media tag.








Użyłam tu kilku nowych technik i mediów, np. Bees Wax od Ranger'a. Muszę się przyznać - pokochałam je!
Mam nadzieję, że kolory nie są dla Was zbyt jaskrawe. Jeśli są...hmm... no cóż, wybaczcie ale teraz już wiecie jak bardzo kocham wiosnę :D

What is important is that I have used here some new techniques and mediums like Ranger Bees Wax for example. And I have to admit - I loved it!
I hope colors are not too bright for you. If they are... well... sorry, now you know how much I love spring :D

Tag jest inspirowany piękną kolekcją Primy "Lifetime". Jest przepiękna.

The tag was inspired by beautiful Prima "Lifetime" collection. It is sooo beautiful.


Wykorzystałam materiały ze sklepu scrapki.pl // I used products from scrapki.pl



Wczoraj wieczorem pracowałam nad scrapem dla The Color Room. (zdaje się że powinnam powrócić do tych inspirujących palet i super kochanych dziewczyn z DT. Jestem bardzo szczęśliwa będąc jego częścią) W tym momencie mogę pokazać Wam tylko jaki papier bazowy wybrałam:
Co o nim myślicie?

Yesterday evening I worked on layout for The Color Room. (I feel like I have to come back to these inspiring palettes and super friendly girls from the DT, I'm so proud to be a part of it) As for now I can show you only the base paper that I've choose:
What do you think about it?




Ja myślałam że będzie trudny, ale okazał się bardzo przyjemny. Jeżeli chcecie zobaczyć rezultat odwiedźcie mnie proszę w piątek 10 maja.
Ok, wystarczy na dziś. Teraz czas dla mnie i TopGear :)

I thought it will be hard but it won't. If you want to see the result please visit me Friday, May 10th. 
Okay, that's all for now. Now it's time for me and TopGear :)

Comments

  1. Beautiful mixed media tag! And I love those papers. Very pretty.

    ReplyDelete
  2. Love topgear to!! Has to be the english one though! Love the paper you are using on your layout.. I've thought alot of classes useing that prima paper.. Gorgeous tag btw! :)

    Hugs

    ReplyDelete
  3. I love this collection...and your tag is AMAZING!!! :)

    ReplyDelete
  4. Definitely not too bright - I love it! Your choice of paper is lovely - look forward to seeing what you do! Chrisx

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny!
    (podzielam miłość do Top Gear :))

    ReplyDelete
  6. Nice choise for the base paper. Can't wait to see the finished result. I also have the small paper pad with this paper and I am curious how you make it.

    ReplyDelete
  7. Papier który wybrałaś jest niesamowity, jestem ogromnie ciekawa co stworzysz. Widzę że nie jestem jedyną kobietą która uwielbiam Top Gear :)

    ReplyDelete
  8. Prefer your tag ! bright colors and I love the way you adjust the layers !
    I would be glad you have a look at my blog !

    ReplyDelete
  9. Wow, wow, wow! The tag is so fabulous... and I love the papers - can't wait to see what's next on that project!
    Alison x

    ReplyDelete
  10. ...eh, jak Ty to robisz? ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts