5/19/2013

Świetna wiadomość // Great news

 Dziś z wielką radością chciałabym się z Wami podzielić dwoma informacjami!
Po pierwsze dołączyłam do design teamu Blue Fern Studios i od pierwszego lipca będę Wam pokazywać mnóstwo prac z ich chipboardami. Jestem bardzo szczęśliwa bo miałam już przyjemność pracować z chipboardami Blue Fern Studios (dzięki Janene :)) i wiem jak świetną mają jakość i jak bardzo są uniwersalne.

Today I'm thrilled to share with you two pieces of really great news!
Firstly I joined the Blue Fern Studios creative team and from July 1st I will show you a lot of works with their chipboards. I'm so happy because I have already had the pleasure to work with Blue Fern Studios chipboards (thanks Janene:)) and I now their great quality and how versatile they are.


 Oto cały zespół:

 Here is the whole new team:



I kolejna wiadomość - dołączyłam do zespołu magazynu PaperHaus! To jest dopiero ekscytacja wysokiego poziomu :D Uwielbiam magazyn i cały zespół więc to dla mnie naprawdę zaszczyt. Frank, dziękuję za wsparcie które dajesz mi każdego dnia :*

And the second news - I joined PaperHaus Magazine Contributors Team! This is sooo exciting. I love the magazine and the whole team so this is a great honour to me. Thank you Frank for being so supportive everyday :*




10 comments:

  1. Congrats to you Kasia you deserve it !

    ReplyDelete
  2. czyli należą ci się podwójne gratulacje :)

    ReplyDelete
  3. Congrats Kasia! Well deserved!!!

    ReplyDelete
  4. Congratulations - such exciting news and so well deserved!
    Alison x

    ReplyDelete
  5. Congrats!! They are well deserved!!

    ReplyDelete
  6. Congrats indeed. So happy for you and think they are both very lucky to have you on board! All the best!!!

    ReplyDelete
  7. Thank you so much girls. Dziękuję Wam kochane :***

    ReplyDelete

Blog Archive