5/11/2013

W zieleniach // In greens


Jak się macie? Mam nadzieję, że świetnie bo ja tak ;) jest sobota i nie chcę niczego więcej. No może przydałaby się jeszcze teraz filiżanka mocnej kawy i mój art journal
Dziś chcę Wam pokazać moją nową pracę. Zdecydowałam oprawić zdjęcia swoje i Elizy.


Hello, how are you? Hope you are doing great because I do ;) it is Saturday and I don't need anything more. Ok, maybe a cup of strong coffee and my art-journal would be nice too. 
Today I want to show you my new mixed-media scrapbook page. I decided to frame some funny pictures of me and Eliza.


 



 Ten scrap przygotowałam w ramach DT scrapki.pl i mam przykrą wiadomość - to moja ostatnia praca w tym design teamie. Zdecydowałam się odejść gdyż przede mną nowe wyzwania i czasem każdy potrzebuje zmian. Mimo to będę tęsknić za zespołem i dziewczynami które są naprawdę inspirujące. Projektowanie dla scrapki.pl było wspaniałym doświadczeniem - dziękuję Tusiu i Marto

This page was made for the Scrapki.pl design team and there is a sad news - this is my last work as a member of this inspiring DT. I decided to step back from the team as there are some new challenges waiting for me and I think sometimes we all need some changes. However I will miss the team and girls - they are truly inspiring. Designing for this biggest Polish scrapbook store was great experience - thank you Tusia and Marta

Oto produkty ze sklepu scrapki.pl które wykorzystałam // Here are the products from scrapki.pl I used to create my page:



ps. Spójrzcie co dziś znalazło się na moim biurku. Pracuję nad okładką nowego art-journala i efekty pokażę Wam bardzo niedługo ;)

ps. Look what's on my desk today. I'm working on my new art-journal cover and will show your the result very soon ;)


11 comments:

  1. nie idzie wytrzymać z wami...
    masz szczęście, żeś to pięknie zrobiła, bo bym dusiła! ;)

    ReplyDelete
  2. Your work is truly inspiring!! This is nothing short of amazing!

    ReplyDelete
  3. pewnie sie powtórzę- jestes absolutnie fenomenalna!

    ReplyDelete
  4. Love this layout! Gorgeous colors and details!

    ReplyDelete
  5. Love this layout! Gorgeous colors and details!

    ReplyDelete
  6. REWELACJA!!! FANTASTYCZNE kolorki i detale!!! No a ta okładka.. zapowiada się coś cudnego!!! :-)

    ReplyDelete
  7. Wiellllbię zielenie, wszelakie ich odcienie. :-)
    Cudna praca

    ReplyDelete
  8. Lovely layout... and I already love the book cover - can't wait to see how that turns out!
    Alison x

    ReplyDelete
  9. Nowa okładka - wygląda meeeega obiecująco :) Nie mogę się doczekać, żeby ją obejrzeć :)

    Co do zmian - czasem każdy ich potrzebuje. Zmiany są naturalną koleją rzeczy - jedyne, co możemy zrobić, to zaakceptować je po prostu. Cieszę się też ogromnie z całego czasu, jaki razem spędziłyśmy w scrapki.pl. Ale na moje szczęście, nie jest to jedyne, co nas łączyło i nadal łączy :) :**

    ReplyDelete
  10. piękne kolory, napatrzeć się nie mogę :)

    ReplyDelete

Blog Archive