5/10/2013

Wracam... // I'm coming back...

Palety The Color Room był dla mnie zawsze bardzo inspirujące. Niestety ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu by z nimi pracować. Mam nadzieję, że to już się nie powtórzy i dziś chciałabym Wam pokazać mojego scrapa, którego przygotowałam dla Design Teamu The Color Room.

I always find Color Room palettes very inspiring, but lately I didn't have enough time to work with every of them.But I hope it won't happen again.and today I want to show you my page made as a Color Room Design Team member.






A oto i paleta. Inspirująca, prawda?

And here is the palette. Isn't it inspiring?

Jak widzicie, jako bazę wykorzystałam papier Primy z kolekcji Songbird. Myślałam, że praca z takim tłem będzie trudna, ale okazała się bardzo bardzo przyjemna. Zainspirowała mnie również jedna ze starszych mapek Primy Build-a-Page. Znajdziecie ją  tu.

As you can see I used paper from Prima Songbird collection as a base. I thought it will be hard but it wasn't and I have to admit I had a lot of fun with this project. I was also inspired by one of the older Prima Build-a-Page sketch. Here it is.

A skoro jesteśmy przy The Color Room chciałabym Wam jeszcze wspomnieć o jednej rzeczy. Od kilku dni mamy nowe dziewczyny na pokładzie! Mam na myśli nowe projektantki :) Jest nas teraz więcej z Polski! Gratulacje dziewczyny! Bardzo się cieszę i jestem szalenie podekscytowana na pracę w tak niesamowicie utalentowanym zespole.

Oh, and if it's about The Color Room I want to mention  about one more thing.We've had some new girls on board for the last few days! I mean new designers. There is even more girls from Poland! Congratulation girls! I'm so happy for you and excited to work with such extremely talented team.

Czy przyłączycie się do nas i przygotujecie coś do powyższej palety? Mam nadzieję! Podzielcie się swoimi pracami tu. Znajdziecie tam również piękne prace pozostałych projektantek.

Will you join us and make something with this color palette? Hope you do! Share your pages with us here. You will also find there beautiful pages from other designers.

11 comments:

  1. Wspaniała praca! Uwielbiam każdy cal tych rudych kompozycji kwiatowych. :)

    Ja też się cieszę, że do Was dołączyłam. :)

    ReplyDelete
  2. :* i ja się bardzo cieszę :)

    ReplyDelete
  3. Kasia, very beautiful LO!!♥

    ReplyDelete
  4. Ależ cudna!!!! Padłam...

    ReplyDelete
  5. This is stunning!! You are such an inspiration!!

    ReplyDelete
  6. Przepiękny, jak zawsze!!!! i gratulacje dla dziewczyn :)

    ReplyDelete
  7. You amaze me! Such eye candy!

    ReplyDelete
  8. I would have never thought of this pallet of colors together and yet it is AMAZING!! WOW!!!
    I have got to scraplift this, I absolutely love it and I just recently came across some vintage
    photos of my dad as a little boy and in college and my grandmother. They are both gone and I
    would love to showcase them in this pallet and display it. TFS very much!!

    ReplyDelete
  9. Oh my goodness..wow! Your use of color is out of this world..love every inch of this!

    ReplyDelete
  10. Well done,great work.just want to say keep it up..
    Make Your Website Mobile Ready

    ReplyDelete

Blog Archive