And the winner is...

Sorry for the delay but finally I'll announce a winner of my PaperHaus Summer Delight RAK. I want to say huge thank you to all who participated. Thank you for each and every kind and sweet word and for birthday wishes. :*
Okay, let's get to the point. Ladies and gentelmans, the winner is....

Przepraszam za opóźnienie ale w końcu czas wylosować zwycięzcę mojej nagrody z PaperHaus Summer Delight. Chcę Wam bardzo podziękować za udział. Dziękuję za każde miłe słowo i wspaniałe życzenia urodzinowe. Jesteście cudowne :*
Ale do rzeczy. Panie i Panowie, zwycięzcą jest...


 Helen Tilbury! Congrats! :)
Please contact me: czekoczyna@gmail.com

I always get so much love from you so I decided there will be another candy, very soon. :)

Zawsze dostaję od Was tyle dobrej energii, że postanowiłam że bardzo niedługo zrobię następne candy :)

And one more thing. Here is the video from my last Live with Prima show in case you missed it. It was so cool to do this again. Hope you like it :) If you have any questions about the products or techniques feel free to ask.

I jeszcze jedna rzecz. Oto video z ostatniego Live with Prima, jeżeli przegapiliście show na żywo. Wspaniale było zrobić to ponownie. Mam nadzieję, że Wam się podobało :) Jeżeli macie jakiekolwiek pytania odnośnie technik i materiałów pytajcie śmiało.



You can also watch it here but first you need to follow the Prima channel.

Możecie obejrzeć je również tu, ale najpierw musicie kliknąć "follow" na kanale Primy.

Comments

  1. fantastyczny film:) ilośc mediów przyprawia o ból glowy, większości nazw nie byłabym w stanie powtórzyć;)Piękna praca:)

    ReplyDelete
  2. Fabulous video - so wonderful to see you in action. Thanks for all the inspiration, Kasia!
    Alison xx

    ReplyDelete
  3. Hello and thank you so much! I saw this on my phone but couldn't comment at the time! So happy!! Hugs!!!

    ReplyDelete
  4. Thank you! Love the video and the project!

    ReplyDelete
  5. congrats to lovely Helen!
    thanks for the video

    ReplyDelete
  6. obejrzałam z wielką przyjemnością ;)tworzysz cuda :)

    ReplyDelete
  7. Obejrzałam wczoraj a dziś usiadłam do tworzenia i również sobie włączyłam, dużo się nauczyłam i coraz bardziej podoba mi się zabawa z mediami. Dziękuję ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts