6/11/2013

Classes and my funny friends.

Hello my friends! I'm here to show you a few photos from my last classes in Warsaw. I had a very huge group of funny and extremely talented girls. Oh, how I wish I was there with you all again.

Witajcie! Przychodzę tu do Was aby pokazać kilka zdjęć z moich ostatnich warsztatów w Warszawie. To była duża grupa bardzo utalentowanych i zabawnych dziewczyn. Och, marzę by być tam jeszcze raz.




Okay, I know I know, it's only three photos but sorry, I was so busy and excited I just forgot to take more. I was so excited, it was so hot and I had to speak loudly for three hours so now I'm sick. (just as always when there is my Live with Prima show comming :D)
But I loved this classes and these girls so much that I want to do this again and again and again. We had a lot of fun with many mixed-media techniques.

No tak, wiem wiem, to tylko trzy zdjęcia ale wybaczcie, byłam tak zajęta i podekscytowana że zapomniałam zrobić więcej. Byłam podekscytowana, było gorąco i przez trzy godziny głośno mówiłam więc teraz jestem chora (jak zwykle gdy zbliża się moje show Live with Prima :D)
Ale zakochałam się w tych dziewczynach i warsztacie tak bardzo że chciałabym to zrobić jeszcze raz i jeszcze raz. Miałyśmy dużo frajdy bawiąc się technikami mixed-media.

But wait! We had VI Polish National Scrapbooking Meeting in Warsaw that day so after my classes a had a lot of time to say hi to my scrapbook friends. And so here is sweet Tusia:

Ale zaraz! Przecież był Zlot! Po warsztatach miałam dużo czasu by wyściskać się z moimi ulubionymi dziewczynami. A oto i urocza Tusia:



Look at these all treasures from Mixed-Media Place. I loooove it!
Spójrzcie na te wspaniałości z Mixed-Media Place. Kooocham to!


And here are my funny friends: Agnieszka Anna and Nela. Girls, you rock!
A oto szalone dziewczyny: Agnieszka Anna i Nela. Rządzicie!


Yes, that's all of my photos. I have nothing more, but as I said - I was too excited. But luckaly I got some fantastic friends and more photos from them :)
Tak, to już wszystkie moje zdjęcia. Nie mam nic więcej, ale tak jak mówiłam - za dużo ekscytacji. Ale na szczęście mam super przyjaciół i więcej zdjęć od nich :)

I'm the one on the left. The pink one. Not so photogenic, I know, but who cares :D
Ja to ta po lewej. Ta różowa. Niezbyt fotogeniczna, ale co mi tam! :D



 Here with super funny Ula from UHK Gallery.
A tu z super zabawną Ulą z UHK Gallery.


I got this beautiful photographs from Encza. Thank you Ania :)

Te piękne zdjęcia mam od Enczy. Dziękuję Ci Aniu :)

{we love to create}



These two last pictures was taken by Lotta Słodkowska from LottaMustHave.

A te dwa ostatnie od Lotty Słodkowskiej z LottaMustHave.

* * *

Please, remember to join me tommorow on my third Live with Prima show. Here are the details.
Pamiętajcie by przyłączyć się jutro do mnie na moim trzecim show Live with Prima. Tu znajdziecie szczegóły.

Wednesday, June 12th at 11:00am PT/ 2:00pm ET/ 6:00pm GMT/ 8:00pm Poland
* * *
And now a few words for my friends in Poland - an invitation for my next classes in Wrocław.

Na warsztaty z których zdjęcia są powyżej zapraszam Was również do Wrocławia. Już bardzo niedługo, bo  piątego lipca. Tu znajdziecie wszystkie szczegóły. Z całego serca zapraszam Was na warsztat, który jest połączeniem testowania, twórczego szaleństwa i dużej dawki wiedzy o preparatach.


Zapisy na: czekoczyna@gmail.com

11 comments:

  1. Było fantastycznie! Jeśli będą jeszcze jakieś journalowo - mediowe warsztaty to ja się na nie piszę:) Pozdrawiam ciepło i dziękuję za mile i pożytecznie spędzony czas:)

    ReplyDelete
  2. Mówiłam już, że cię uwielbiam? :):) Jeśli nie, to czynię to wyznanie publicznie :) :*

    ReplyDelete
  3. Looks like a great class... what fun photos!
    Alison x

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia przepiękne, jak i wasze wspomnienia. Teraz będziecie miały co pochlapać i oscrapować :)

    ReplyDelete
  5. Cieszę się, że chociaż przelotem się zobaczyłyśmy :) Chciałam przyjść do Ciebie na warsztat, ale niestety "grafik" nie podpasował, może następnym razem się uda :))

    ReplyDelete
  6. Świetne warsztaty! Dziękuję! A fotki już Ci puszczam na maila :)
    Miło było Cię poznać na żywo :)

    ReplyDelete
  7. it looks like a great time and a lot of fun!!...wish i were there!

    ReplyDelete
  8. Wspaniale było zobaczyć Cię w akcji :) a następnym razem chętnie zapiszę się na jakieś żurnalowanie z Tobą:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Był wspaniale,wiele rzeczy się nauczyłam,a dziewczyny mają rację,warsztaty journalowe--to jest to co bym jeszcze chciała,a na razie dzięki za te warszawskie,pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Dzięki również, mój zasób Ecoline wzrósł z 0 do 5, proszki właśnie doszły, więc już wkrótce będą pierwsze próby :-) A wpis na moim blogu o spotkaniu wreszcie ogarnęłam, publikacja jutro :-)Na journalowy i ja się piszę, jakby co. Pozdrawiam i raz jeszcze dzięki Kasiu.

    ReplyDelete
  11. Mój pierwszy zlot i pierwsze warsztaty z mediami w roli głównej... i było świetnie! Dużo wrażeń, jak na jeden dzień, ale przywiozłam ze sobą mnóstwo pozytywnej energii i pomysłów do tworzenia. Kasiu, zaraziłaś mnie swoją pasją i już dłubię w pastach i eksperymentuję z farbami :-)Pozdrawiam i mam nadzieję - do zobaczenia!

    ReplyDelete

Blog Archive