6/01/2013

PaperHaus Summer Issue

Nadszedł czas na super wiadomość. Właśnie ukazał się najnowszy letni numer magazynu PaperHaus! I jest po prostu niesamowity oraz pełen inspiracji. Zgadnijcie kto jest jednym z przedstawionych artystów? JA, JA! :) Wow! Jestem taka szczęśliwa, dumna i zaszczycona. Osobą której chcę bardzo podziękować jest Frank Garcia. Jest niesamowicie inspirujący i ciągle mnie wspiera.

Now it's the time for huge news. The PaperHaus Summer Issue 4 has just been released! And it's simply amazing and full of inspiration. And guess who is one of featured artists this time? ME, ME! :) Wow! I'm so happy, proud and honoured. Want to say huge thank you to Frank Garcia who is one of the most supportive and inspiring people I've ever met. 


Możesz obejrzeć cały magazyn tu. Więc biegnijcie tam proszę i jak najszybciej powiedzcie mi czy podobają Wam się moje nowe prace
View the summer issue here. Take a look and please tell me do you like my new works.

Oto malutka zajawka tego co przygotowałam dla magazynu PaperHaus:
And this is a little sneak peek at what I've created for the PaperHaus magazine:


Tu znajdziecie szczegóły dotyczące blog hop i innych wspaniałości, które będą się działy przez cały miesiąc. Czyż to nie ekscytujące? I proszę pamiętajcie aby odwiedzić mnie w środę.

Here are some details about the blog hop and other great things that will happen throughout the whole month. Isn't it exciting? And please remember to visit me on Wednesday.


4 comments:

  1. fantastyczna sprawa i jakie wyborne Grono!!!
    zauroczyła mnie praca "Love My Everyday Love"!
    i fakt, że śpiewasz w kąpieli. w sierpniu zrobię ci u Ewy kąpiel i stanę za drzwiami. :D

    ReplyDelete
  2. Love My Everyday LIFE miało być oczywiście.

    ReplyDelete
  3. Congratulations! Your work is beautiful and inspiring, and it deserves to be featured! :)

    ReplyDelete
  4. Congratulations - completely deserved!
    Alison x

    ReplyDelete

Blog Archive